نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. آذر 1398 - 13:12
قصه همین جا ختم نمی شود، فاجعه بارتر اینکه شما را وادار کرده اند تا چراغ خاموش در تهران ثبت نام کنید تا وقتی شرایط و انسجام قشقایی را خطر آفرین دیدند، شایدبتوانند ازسادگی شما بهره برداری نهایی را کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جمعی از جوانان ایل قشقایی در مطلبی ارسالی به این پایگاه خبری تحلیلی خطاب به یوسف باقری نوشتند: جناب آقای باقری حتماً نیک می دانید که از منظر نسبی و سببی بخش عمده ای ازآنچه داشته و دارید از نامِ نامیِ قشقایی بوده و هست و از دیدگاه فرصت مدیریت تا قبل از اینکه آقای پاکدل یک تنه شما را به سمت مدیر خدمات منصوب نمود یک مسئول نسبتاً عادی و رئیس اداره کامپیوتر بودید.

هم آقای پاکدل در نقدهایشان نوشتند و هم شما چند جا اعتراف کردید که از مخالفت های آقای تاجگردون و حتی پیامهای مخالفت وی به آقای پاکدل آگاهی کامل دارید. از زمان شروع نمایندگی وی نه تنها شما ارتقاء نیافتید، بلکه برای عزلتان از هیچ کوششی دریغ نکردند تا مجبور به مهاجرت شدید و هیچوقت در تهران روی سمت قرار نگرفتید و بلاتکلیف بودید تا هفته گذشته که صرفاً براساس دوستی مشترک خودتان با مهندس یحیی رشیدی معاون عملیات و پشتیبانی نفت و گاز پارس ، و شاید هم حمایت آقای پاکدل  سمت جدیدی در عسلویه به شما داده شد و خودتان و ما می دانیم که آقای تاجگردون هیچ نقش و هیچ اطلاعی نداشتند و احتمالاً هنوز هم در جریان نیستند و شاید اگر مطلع می شدند سنگ اندازی می کردند.

هر چند دو لیدر قشقایی معامله گر شیرازیِ تاجگردون شاید سعی کنند منتی بر شما بگذارند یا بعضی ها را بفریبند که البته حنایشان رنگی ندارد. شما با روش خودتان برخی از جوانان پاک قشقایی را جمع کردید ولی در خرداد سال نود و هفت با صحنه گردانی همان لیدرهای منفعت طلبِ بریده از ایل، آنها را وادار کردید تا به رغم میل خیلی ها در به اصطلاح جشنواره قشقایی شرکت کرده و با وعده جذب صد و پنجاه کارگر از جوانان قشقایی و انتصاب هشت قشقایی بعنوان مدیر تا شهریور نود و هفت، از تاجگردون حمایت کنند و در غیر اینصورت با ملحق شدن آقایان کریمی، پرویزی و طاهری همایش برائت از تاجگردون برگزار شود.

تا امروز نه خبر از جذب هست و نه انتصاب و همچنان ظلم مضاعف به قشقایی ادامه دارد و متاسفانه آن سه نفر شاید شما را فریب دادند و هیچ خبری از همایش برائت از تاجگردون نشد و نتیجه آن فقط بی توجهی بیشتر به ایل قشقایی بود و باعث شد تا جوانانی مانند محمد فرهمندیان و داوود فولادی و ..‌. که جزءِ منتقدین تاجگردون بودند به ثمن مفت فروخته شده و بخاطر تعصبشان راهی برای برگشت نداشته و الان از متعصب ترین مدافعان تاجگردون بوده و مقابل وحدت تاریخی قشقایی بایستند.

خود شما هیچوقت نه نقدی، نه نطقی و نه حتی اظهارنظری در دفاع از جوانان و ایل قشقایی در مقابل آقای تاجگردون ازخود بجای نگذاشتید در حالیکه شاهد مجیزه گویی مکرر و مستمر آقایان پرویزی و کریمی بودید و بودیم و در اکثر مذاکرات و پیگیریها علت این رفتارتان را تلاش برای وحدت کامل و برگرداندن لیدرهای غش کرده شیرازیِ تاجگردون به وحدت یکپارچه قشقایی عنوان می کردید و می گفتید اگر نیامدند ما در کنار وحدت و چنان و چنین خواهیم کرد. ولی افسوس که ظاهراً  فعلا اینگونه نشده است.

در جلسه وحدت برای پایان دادن به ظلم و استبداد هم با کمال تعجب شرکت نکردید و همچنان آقای فولادی و سایر عزیزان را تنها گذاشتید. بالاخره در روز ثبت نام کاندیدای قشقایی آقای دکتر عسکری هم قشقاییها را همراهی نکردید تا سایت طرفدار نماینده عکس شما را کنار دوستان نماینده یعنی آقایان پورالحسینی، عبدی پور و محمدپور فتح قرار داده و بعنوان کسانی که به نفع تاجگردون حرکت کرده اند یاد کند و همچون خاری آن را در چشم شما و ما قشقاییها فرو کند که با قشقایی هر کاری می توان کرد و به قول بعضی ها حتی یوسفشان را می توان سالها با وعده یک پست سَرِ دو راهی قرار داد و او را منتظر معامله نگه داشت و هرگونه که بخواهی از او استفاده کنی.

قصه همین جا ختم نمی شود، فاجعه بارتر اینکه شما را وادار کرده اند تا چراغ خاموش در تهران ثبت نام کنید تا وقتی شرایط و انسجام قشقایی را خطر آفرین دیدند، شایدبتوانند ازسادگی شما بهره برداری نهایی را کنند.

جناب باقری گرچه ایل قشقایی و آن حمایت های مثال زدنی جوانان قشقایی از خودتان را به نسبت فامیلیتان با آقای پرویزی و وعده هایی بی ارزش و دروغین از سوی آقای تاجگردون فراموش کردید ولی بعنوان آخرین آب باریکه توصیه می کنیم که اکنون که همه چیز بشرح فوق روشن شده است، به این روش ادامه ندهید و به خاطر خودتان دست از خدمتگذاری سهوی به مخالفان منافع ایل بردارید و به وحدت ایل لبیک بگوئید تا بعنوان یکی از اعضای خانواده کنار خانواده تان باشید.

جمعی از جوانان ایل قشقایی

 صبح زاگرس

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

سلام ماشاءالله اینقد که جناب اقای تاگردون به قشقایی ها بها وسمت داده با توجه به تعداد ارا انها به لرزبان هااهمیت نداده

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها