نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. آذر 1398 - 17:03
کاندیدای انتخابات مجلس :ما نسل انقلابی هستیم و بدنبال این هستیم که به مردم خدمت کنیم ؛ آمده ام که بگویم که ما نسل سوخته نیستیم و با تمام وجود پای کار مردم خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مهدی صادقی مقدم،مدرس دانشگاه و کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران  و باشت پس از نام نویسی در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی درخصوص هدفش از حضور در رقابت انتخابات 98، گفت:بنده با انگیزه جوانی ،با توان ، تفکر و قصد خدمت به مردم شریف گچساران و باشت به صحنه انتخابات مجلس آمده ام.

جوانان گوشه گیرشده اند

وی افزود:به هرحال با توجه به شرایط امروز جامعه ،عده ای از جوانان نیزگوشه گیر شده اند هرچند هم باید انگیزه ای در این بین باشد و بنده نیز با همان انگیزه جوانان آمده ام که بگوییم که ما هم وسط میدان هستیم و آمده ام تا کار کنم و برای مردمم خدمت کنم.

ما نسل سوخته نیستیم

صادقی مقدم اظهارکرد:ما نسل انقلابی هستیم و بدنبال این هستیم که به مردم خدمت کنیم ؛ آمده ام که بگویم که ما نسل سوخته نیستیم و با تمام وجود پای کار مردم خواهیم بود.

تنها دغدغه ام اشتغال جوانان است

وی در ادامه در خصوص گرایش سیاسی اش نیز تصریح کرد:بنده به صورت مستقل دراین دوره از انتخابات مجلس شرکت کرده ام  و هدف اصلی بنده در این شرایط و برهه زمانی تنها دغدغه اشتغال جوانان است .

بدنبال تخریب کسی نیستم

این مدرس دانشگاه گفت:بنده نه به دنبال تخریب شخص یا گروهی هستم و نه آمده ام که بگویم که اصلاحطلب و یا اصولگرا هستم ،ما جوان هستیم و به نمایندگی از جوانان هم آمده ام تا بگویم این جوانان در این شهر و در این کشور نیازمند اشتغال و امنیت شغلی هستند.

ایده ای جدید برای رفع مشکلات جوانان

صادقی مقدم افزود:اگر کسی راهکاری دارد جلو بیاید و بیان کند که مثلا فلان ایده و طرح را برای اشتغال جوانان دارد ،اما اینکه بنده بیایم فقط چند نفر و یا گروهی را جابه جا کنم و افراد دیگری را جایگزین کنم هیچ تغییری نیز ایجاد نخواهد شد،پس بنابراین باید به دنبال ایده ای جدید و نو آوری برای رفع مشکلات جوانان و مردم بود.

شعارم جوانگرایی است

وی درادامه در خصوص رقابت با دیگر کاندیداها در این عرصه اظهارکرد: ان شاءالله رای مردم تعیین کننده است و حق رای هم آزاد است ، قشر جوان خودشان باید بپسندند و بنده به دور از طایفه گری برای کاندیداتوری مجلس آمده ام و فقط می گویم "جوانگرایی" و شعارم هم همین است که به جوانان بها داده شود و در این شرایط و اوضاع جامعه بها دادن به جوانان بسیار ارزشمند و راهگشاست.

گفتنی است "مهدی صادقی مقدم" دانشجوی دکترای کامپیوتر و استاد دانشگاه است.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها