نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. آذر 1398 - 12:00
تاجگردون گفت:البته اینکه برخی دارند تلاش می کنند زینل زاده رد صلاحیت بشود حرفی ندارم ، اما بنده خودم همیشه مدافع همه عزیزان هستم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی پس از نام نویسی برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر حضور در انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400،گفت:شرایط فعلا برای کاندیداتوری ریاست جمهوری فراهم نیست .

وی در پاسخی در خصوص اصلاح قیمت بنزین نیز افزود: به هر حال تصمیمی بود که سران نظام گرفتند و ما هم قایل به این تصمیم هستیم ،اما در این اقدام چه دیدگاهی داشتند قطعا دیدگاه بنده نبود ،اما فرایند تصمیم گیری به این سمت رفت.

تاجگردون اظهارکرد:هرچند مردم ایران ،مردم فهیمی هستند و با مشکلات مردم نیز آشنایی داریم و شاید هم خیلی سخت است و بنده باید هم درد مردم را بفهمم ،مردم هم باید همچون گذشته صبور باشند تا ازمشکلات عبور کنیم.

وی در ادامه در پاسخ سوال یکی از خبرنگاران که آیا افزایش قیمت بنزین راهکار افزایش بودجه در سال آینده است،اظهارکرد:افزایش قیمت بنزین را طبق قانون هدفمندی ،دولت می توانست تصویب کند ،طبق قانون باید این پول وقتی جمع بشود بین بخش های مختلف توزیع شود که 50درصد به مردم داده شود و مابقی هم در تولید ، بهداشت و بقیه بخش ها خواهد بود.

تاجگردون درادامه در پاسخ به سوالی در خصوص آینده سیاسی گچساران گفت:گچساران و باشت جوانان تحصیلکرده و کارآمدی دارد و اینجور هم نیست که انسان فکر کند همیشه خودش مسئول و یا نماینده است،به هرحال فرصتی برای بنده هم فراهم شد که در کسوت نمایندگی خدمت مردمم باشم که قطعا در آینده افرادی بهتری هم خواهند آمد که باهوش تر از بنده خواهند بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که این دوره با چه مدرکی ثبت نام کرده ایدافزود:،مدرک من دکتری است و قبلا هم عرض کردم اما چون شما خانم محترمی هستید نمی گویم تو کفش بمونید (خبرنگار:منتظرم این بودم که بگویید به توچه!)،مدرک دکتری مدیریت اقتصادی را از بلژیک گرفتم و مدرک رسمی مورد تایید وزارت علوم هم کارشناسی ارشد برنامه ریزی سیستم های اقتصادی است  که هر دو مدرک را تحویل هیات اجرایی فرمانداری گچساران داده ام تا هر کدام را تشخیص دادند، اعمال کنند.

وی تصریح کرد:من تقریبا از سال 80که در سازمان برنامه و بودجه بودم بالاترین گرید رسمی که بالاتر از آن نمی تواند هیچ رشد علمی،اداری و اجرایی را داشته باشم را دارم،یعنی همتراز استاد تمام هستم و حتی قبل از اینکه هیات علمی باشم گرید 20را داشتم و هم دوبار نشان خدمت گرفتم ،مدیر نمونه کشوری بودم و جانباز هستم و برای من مدرک حداقل از لحاظ شخصی تفاوتی ندارد و برخی ها هم دوست دارند که با مدرکم بازی و حال کنندکه یکی را می گوییم تو کفش بمان و دیگری را هم می گوییم به توچه!.

تاجگردون درادامه در پاسخ به سوالی در خصوص نخبه کُشی کاندیداها د ادوار گذشته گفت: من کسی را به نخبه کشی محکوم نکردم و دیشب دفاع کردم از خودم، چرا که آقایان در همه محافلشان مطرح کردند که بنده نخبه کُشی کردم.

وی افزود:الان شایسته نیست نام برخی افراد را ببرم اما هر لری را در کشور که جایگاه داشته است در دوره من، البته خودش هم شایستگی داشته است و حتما مورد حمایت من بوده و خواهد بود و مرکز استان را هم لیست بلند بالای مدیران گچساران و باشت را هم دارید.

وی در پاسخ به این سوال مبنی اینکه شرایط خودتان در آینده را پطور پیش بینی می کنید،گفت:به هر حال باید منتظر بود تصمیم مردم درانتخابات 98 چی باشد و به نظر می رسد که هر در هر دولت و مجلسی که باشد بتوانم خوب کار بکنم .

وی دارادامه با در پاسخ به این سوال که باز هم حاضرید که با روحانی به جهنم بروید اما با رئیسی به بهشت نروید، گفت:داستانش طولانی است ، آن روز دوستان اصولگرا کاملا دو صف کشیدند یکی صف حسین و صف یزدی و نیز صف بهشتیان و صف جهنمیان ؛ من عرض کردم که حسینی که ما می شناسیم این است و بهشت و جهنمی که باز می شناسیم هم همین است و اگر بهشت شما و جهنم شما این است ما با این فرد به جهنم می رویم،اما به بهشت شما نه.

تاجگردون تصریح کرد:هنوزم اعلام می کنم نه با روحانی و هر کسی دیگری که بخواهد این صف را بین ملت و جریان انقلاب بکشد ،حتما این اتفاق می افتد و شک نکنید تنها عامل شکست آقای رئیسی و تنها عامل برد آقای روحانی در انتخاب گذشته همین رفتار بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود:اگر به روال عادی حرکت می کردند قطعا من پشت سر آقای روحانی نمی آمدم ،اما این تفکر یک تفکرخطرناکی است و نمی خواهم بگویم روحانی آدم قوی و یا ضعیف هستند و کاری ندارم و عامل پیروزی روجانی ما نبودیم بلکه آن رفتار بود.

وی درادامه در پاسخ با این سوال که چند درصد احتمال برنده شدن درانتخابات را دارید درحالی که خیلی ها از هواداران از شما دلخورند،گفت: میزان رای را نمی تواند الان گفت و نمی توانم نیز درصد بگویم اما برای خودم پیش بینی دارم ،اما مطالبه ام رای بالاست برای اینکه بتوانم خدمت بیشتری کنم.

تاجگردون اظهارکرد:کسانی هستندکه من را قبول ندارند ؛ کسانی هم که با من بودند و الان همراه من نبودند کم هستند و شاید گلایه ای هم داشته باشند و شاید هم به نوعی نگرانی شان بابت کم توجهی بنده باشد و کمتر احوالی پرسیدم که گلایه شان به جاست و برخی ها شاید ما را هم نپسندد که طبیعی است.

وی درادامه در پاسخ به این سوال که یک چهره سیاسی گفته است که اگر زینل زاده و حسینی را رد صلاحیت کنید شاید 80هزار رای را بیاوردید،گفت:البته اینکه برخی دارند تلاش می کنند زینل زاده رد صلاحیت بشود،من رد نمی کنم ، اما بنده خودم همیشه مدافع همه عزیزان هستم.

انتهای پیام/  

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها