نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. آبان 1398 - 16:50
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در محورهای یاسوج- بابامیدان، یاسوج- شیراز، یاسوج ـ اصفهان و یاسوج ـ اقلید و یاسوج ـ مارگون، پاتاوه به شبلیز بارش برف را شاهد بوده ایم که با تلاش راهدارای برف روبی و بازگشایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بارش برف و باران در کهگیلویه و بویراحمد از ساعات پایانی روز یک شنبه در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و طبق پیش‌بینی هواشناسی این سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز در جو استان فعال خواهد بود.

این سامانه بارشی فعالیت خوبی در سطح استان داشته و آمار خوبی از بارش ها به ثبت رسیده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از عبور سامانه بارشی اخیر، دمای کمینه این استان از روز پنجشنبه این هفته تا هفت درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت، همچنین برای روز چهارشنبه در نقاط مختلف استان نیز احتمال بارش پراکنده ضعیف پیش بینی می شود.

جوکار گفت: همچنین به دنبال عبور این سامانه کاهش محسوس دما و یخبندان پیش بینی می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در محورهای یاسوج- بابامیدان، یاسوج- شیراز، یاسوج ـ اصفهان و یاسوج ـ اقلید و یاسوج ـ مارگون، پاتاوه به شبلیز بارش برف را شاهد بوده ایم که با تلاش راهدارای برف روبی و بازگشایی شدند.

محمد حسین نصیری راد با بیان اینکه راه‌های روستایی استان تاکنون با مشکل مسدود شدن مواجه نشده اند ادامه داد: محور "سی سخت ـ پادنا " که کوهستانی و حادثه خیز و برفگیر است و در هر سامانه بارشی برف در این محور حدود ۲ متر برف می بارد، ۱۳ کیلومتر از این محور در حوزه استان اصفهان و ۱۱کیلومتر نیز در حوزه استان کهگیلویه و بویراحمد است که برای جلوگیری از حوادث احتمالی طبق روال گذشته مسدود شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در محور "یاسوج- چرام" نیز که در منطقه سردسیری استان واقع شده، مشکلی برای تردد وجود ندارد و باز است.
 
وی گفت: هم اکنون ۲۰۰راهدار به همراه ۱۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری سبک، نیمه سنگین و سنگین در ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار در محورهای ارتباطی استان مستقر هستند، در حال خدمات رسانی به مردم و آماده مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش‌های برف و باران هستند و تلاش برای برقراری ارتباط ایمن در جاده‌ها ادامه دارد.
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها