نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. آبان 1398 - 22:00
طعنه سنگین زینل‌زاده به استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛
مگر ما چند کلانتر در استان داریم /اگر مدیران حق دخالت ندارند شما نیز نباید دخالت کنید
زینل زاده :آقای استاندار نمی شود مدیران را منع کنیم از دخالت در انتخابات اما؛ اگر گفته اید مدیران دخالت نکنند شخص شما نیز نباید دخالت کنید چرا که تریبون امروز شما تریبون نظام جمهوری اسلامی است واین اشتباه و بزرگترین خیانت است که خدمات نظام را به صندوق یک نفر بریزیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اردلان زینل زاده،کانیدای انتخابات گچساران و باشت در بخشی از سخنانش  درجمع مردم روستای سرآب ننیز گفت: چندی قبل جلسه ای با استاندار داشتیم و نکاتی را مطرح کردند و اخیرا هم تذکراتی را به مدیران در خصوص انتخابات دادند و همانجا به آقای کلانتر گفتم که نمی شود یک بام و دوهوا.
وی افزود:به ایشان گفتم که نمی شود مدیری که منتسب به شخص خاصی است فقط خدمت کند ودرانتخابات دخالت نکند و نیز بیان کردم که این مدیران انتصابات شان اینگونه بوده است.
زینل زاده تصریح کرد:مگر ما چند کلانتر و استاندار داریم؛ حالا اتفاقی فامیل استاندار ما نیز کلانتر است وامروز در این روستا افتتاحیه داشته ایم اول باید بگویم به لحاظ سابقه کاری شخصا هم از آقای استاندار فعلی ، قبلی و معاونین ایشان بالاترم.

وی تصریح کرد:آقای استاندار نمی شود مدیران را منع کنیم از دخالت در انتخابات اما… اگر گفته اید مدیران دخالت نکنند شخص شما نیز نباید دخالت کنید،تریبون امروز شما تریبون نظام جمهوری اسلامی است واین اشتباه و بزرگترین خیانت است که خدمات نظام را به صندوق یک نفر بریزیم.

زینل زاده اظهارکرد:اگر زینل زاده نتواند تحلیل کند که چرا آمار خود کشی بالا است پس چگونه باید بگوید من در بین مردم هستم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت