نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. آبان 1398 - 19:36
سخنگوی جریان اصولگرایی گچساران و باشت:اینکه کسی بیاید در فضای مجازی اصول اولیه اخلاق ، احترام و اطلاع رسانی را نقض کند و بدون اطلاع قبلی مطالبی را از یک جلسه محرمانه انتشار دهد ،آنهم متناسب با اهداف و خواست خودش تکه هایی از فیلم را قطع و بعد پخش کند خلاف اصول اخلاقی است،

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یدالله مرادی،چهره مطرح سیاسی گچساران در واکنش به انتشار کلیپ بخشی از سخنان "حجت الاسلام علیزاده" در دومین نشست اصولگرایان گچساران و باشت در فضای مجازی،گفت:در واقع این شیطنت از درون این جلسه رخ داده است که به نوعی این اقدام یک کار غیراخلاقی است که در چنین جلسه ای محرمانه ای صورت گرفت و در شبکه های اجتماعی  و فضای مجازی هم انتشار داده شد.

وی افزود:این اقدام،عملی بسیارغیرمنطقی است به هر حال ممکن است بنده در جلسه ای خصوصی سخنرانی هم داشته باشم و خودم هم جوابگوی سخنرانی ام هم باشم،اما اینکه یک نفر بدون اطلاع قبلی از سخنان بنده فیلم تهیه کند و بعدها در فضای مجازی انتشار دهد، دور از اخلاق و ادب است.

مرادی تصریح کرد:شاید در چنین جلسات محرمانه ای هم افرادی اظهار نظر مثبت و یا بعضا منفی هم داشته باشند که باید به نوعی امنیت اخلاقی و اجتماعی هم وجود داشته باشد،پس بنابراین کار خلاف شأنی صورت گرفته است.

سخنگوی جریان اصولگرایی گچساران و باشت درادامه بیان کرد:به هر حال  انتشار هر نوعی مطلبی که عدم رضایت فرد را بدون اطلاع قبلی داشته باشد نوعی بی حرمتی و یک عمل غیراخلاقی است .

وی افزود:اینکه کسی بیاید در فضای مجازی اصول اولیه اخلاق ، احترام و اطلاع رسانی را نقض کند و بدون اطلاع قبلی مطالبی را از یک جلسه محرمانه انتشار دهد ،آن هم متناسب با اهداف و خواست خودش تکه هایی از فیلم را قطع و بعد پخش کند خلاف اصول اخلاقی است، شاید سخنران در آن حالت صحبت های دیگری هم قبل یا بعدش در تکمیل عرایضش نیز داشته است.

مرادی تصریح کرد:این نوع حرکات دور از شأن حوزه قلم ،رسانه وچنین اموری است و از نظر ما کاری ناشایست است هرچند کار هر کسی هم که می خواهد باشدکه باید توجه داشت به نوعی یک نوع ناامنی بوجود خواهد آمد که کسی حتی جرات نکند در یک جلسه خصوصی حتی نظرش را ایراد کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها