نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. مهر 1398 - 15:11
تاجگردون :بحث مطالبات کارگران چمشیر را هم همت کنید تا مشکلات کارگران مرتفع شوند و رفع مشکلات سد چمشیر در اولویت جنابعالی "وزیر نیرو "قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تاجگردون در آیین افتتاح از پست 230کیلو ولت گچساران گفت:هرچند به خاطر تاخیر یک ساعتی از برنامه ها عقب هستیم و به نوبه خودم در این آیین هم از وزیر محترم نیرو و همه بزرگواران تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود:پروژه های خوبی ما در گچساران و باشت داریم و مهمترین پروژه ها هم در حوزه برق و آب است وعمده پروژه های ما در حوزه آب، پمپاژی است که حدود ۲۱هزار هکتار زمین کشاورزی آبی داریم که عمده کار هم با برق است.

وی تصریح کرد:یکی از مشکلات جدی پتروشیمی گچساران در حوزه آب و برق است و امیدوارم مشکلات هم در پایین دست پتروشیمی مرتفع شوند.

وی گفت:در گچساران و باشت رودخانه های بزرگ با دو سد بزرگ کوثر و چم شیر وجو داردکه تخصیص های خوبی هم از  این دو سد تاکنون گرفته ایم،اما ضرورت دارد که وزارت نیرو با توجه به ظرفیت های این شهرستان ها نیزحمایت هایشان را بیشتر کنند.

تاجگردون اظهار کرد:بحث مطالبات کارگران چمشیر را هم همت کنید تا مشکلات کارگران مرتفع شوند و سد چمشیر در اولویت جنابعالی "وزیر نیرو "قرار بگیرد.

نماینده گچساران و باشت تصریح کرد:یکی از مهمترین موضوعات ملی که در حوزه انتخابیه بنده در حال انجام است سد و نیروگاه  چمشیر است که در سال گذشته آورد رودخانه زهره که از سد گذشت یک و نیم میلیارد متر مکعب بود.

 وی گفت: ظرفیت سد اگر اشتباه نکنم یک میلیارد متر مکعب است و یک و نیم میلیارد متر مکعب سه برابر ظرفیت سد کوثر است و اگر مجموعه کشور همت می کرد و در سال گذشته آب گیری می شد ما درحال حاضر سه برابر ظرفیت سد کوثر آب ذخیره داشتیم اما این مشکل را در کل کشور داریم .

تاجگردون درادامه اظهارکرد: یکی از موضوعات مهم حقوق کارگرانی است که ۱۰ تا ۱۱ ماه است که پرداخت نشده است و خود پیمانکار و شرکت سابیر مشکلات جدی دارند و من یک شب ساعت ۱ به وزیر پیامک دادم و گفتم جناب وزیر خواب است؟، اما دیدم ساعت دو شب آقای وزیر جواب دادند و فرمودندکه روی نگرانی کارگران سد چمشیر یک پرداختی هم انجام شد که انشاءالله هم تداوم پیدا کند.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها