نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. شهريور 1398 - 17:05
امام جمعه گچساران گفت:رئیس جمهور محترم در مطلبی اشاره ای کرده اند که مدتی است که مملکت آرام گرفته است ؛ای کاش رئیس جمهور انصاف به خرج می دادند و علتش را هم می گفتند هرچند علت این است که مچ دزدان ، جیره خواران و مفسدین گرفته شد و با اطاعت از جانشین امام زمان(عج) مملکت ثبات پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه ناحیه گچساران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:این ایام ارزشمند را گرامی می داریم و خداوند را بخاطر این همه نعمت، خاصه نعمت اطاعت از ولایت و نعمت لذت و شیرینی پیروزی برکفر شاکریم.

یاری دین خدا

وی افزود:روایت داریم که کسانی که دین خداوند را یاری می کند خداوند هم یاری شان می کند، پس کسانی که برای دفاع از مبانی دینی ،دفاع از قرآن و مسیر اهل بیت پیامبر(ص) تلاش می کنند خداوند فرمود که نصرت آنها برعهده من است.

ایستادگی مقابل استکبار

حجازی اظهارکرد:در ابتدای دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردار هم نداشتیم و این انقلاب نوپا مقابل تمام دنیای استکبار ایستاد و تصور صدام این بود که سه روزه کشورمان را تسخیر کنند،دشمنان تا بن دندان مسلح همه تلاششان را کردند اما به یاری خداوند نتوانستند ذره ای از این خاک را تصرف کنند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:دست یاری خداوند را در این چهل سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی زیاد دیده ایم ،خانم "رایس" وزیر پیشین خارجه آمریکا در مطلبی گفته بود که سالها برنامه ریزی ، تلاش و هزینه می کنیم اما رهبر ایران با یک سخنرانی همه این برنامه های ما را رشته می کند.

جیره خواران دشمن

حجازی افزود:در این چهل سال اینقدر تلاش شد که این نظام زمین بخورد و اینقدر تلاش شد که جایگاه رهبری تضعیف شود،هرچند هنوز عده ای نادان هم درون کشور و جیره خوار دشمن هستند اما هرچه تلاش می کنند نتیجه عکس می گیرند چون مأمن و تکیه گاه خداوند است.

وی گفت:امروز اوج عزت ایران اسلامی است و آن ملعونی که می خواست سه روزه در تهران جشن بگیرد با آن وضعیت افتضاح به درک واصل شد، چند روز قبل هم جمعی از موکب داران کشور عراق به دیدار مقام معظم رهبری آمدند در حالی که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دادند.

ترس دشمن از اقتدار ایران اسلامی

امام جمعه گچساران تصریح کرد:ولایت فقیه استمرار ولایت انبیاست و دستور فقیه دستور پیامبر است،پس مسیر خداوند ،پیامبر(ص) ، امام معصوم(ع) و جانشین امام معصوم حفظ شد و خداوند هم این عزت را داد که امروز دنیای کفر و استکبار از این اقتدار ایران اسلامی ترس و وحشت داشته باشند.

عظمت اربعین

حجازی اظهارکرد:امروز اربعین رعب و وحشتی بس بزرگ در دل استکبار ایجاد کرده است که دشمنان شبانه روز خواب ندارند ، جمعیتی ده ها میلیونی همه در یک نقطه مشترک جمع شوند و همه یک حرف دارند،دشمنان زمانی داعش را به راه انداختند اما شیعه و سنی با تبعیت از مرجعیت شیعه متحد شدند و ریشه داعش را کندند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:بنابراین امروز این جمعیت اربعین نماینده همه انسان های آزادی خواه و استکبار ستیز هستند،وقتی انسان بنده خدا باشد بزرگ هم می شود و قدرت هم پیدا می کند.

مچ دزدان و مفسدین گرفته شد

وی افزود:در فضای مجازی دشمن تلاش هایی انجام می دهد و عنوان می کنند که نظام در حال فروپاشی است؛اما رئیس جمهور محترم هم در مطلبی اشاره ای کرده اند که مدتی است که مملکت آرام گرفته است ؛ ای کاش رئیس جمهور انصاف به خرج می دادند و علتش را هم می گفتند هرچند علت این است که مچ دزدان ، جیره خواران و مفسدین گرفته شد و با اطاعت از جانشین امام زمان(عج) مملکت ثبات پیدا کرد.

مشکلات مردم را مرتفع کنیم

حجازی تصریح کرد:در این بین هم دشمن مایوس شد و معنای اینکار این است که انسان مومن در اطاعت از خداوند هیچگاه دلسرد نخواهد شد،باید جهادگونه تلاش کنیم که به مردم و خصوصا نسل جوان امید بدهیم و مشکلات مردم را مرتفع کنیم که آینده با عنایت امام زمان(عج) ان شاءالله بسیار روشن و درخشان خواهد بود و همانطور که حضرت آقا فرمودند که ما دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم یعنی جهان را آماده کنید برای ظهور امام زمان (عج )،ان شاءالله.

انتهای پیام

 

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها