نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. شهريور 1398 - 19:10
یک فعال اقتصادی گچساران خطاب به مسئولین نوشت:فردا روز شروع مدارس است، فردا روز عذاب وجدان هایی است که در مقابل حق کارگران مظلومی که فرزندانشان دست خالی به مدرسه می روند،سکوت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،صادق خادمی از چهرهای اقتصادی و سیاسی گچساران در مطلبی در خصوص مطالبات کارگران سد چمشیر گچساران خطاب به مسئولین نوشت:کارگران مظلوم سد چمشیر، با دستانی خالی ،۱۱ماه حقوق نگرفته، در حالی به سمت خانه می روند،که نه تنها از حقوقشان دفاع نشد بلکه عزت شان را زیر سوال برده اند.

وی افزود:روی سخنم با فرماندر آقای خوان پایه است، که اگر امروز مرحوم خوان پایه زنده بود شما را نکوهش می کرد، آری با چشمان خودم بی توجهی شما و پرسنل فرمانداری را با کارگران مظلوم سد چمشیر دیدم، چرا؟؟؟ بله، شاید فرمانداری که از پرسنل سد سابیر چمشیر استفاده می کند نمی تواند از حق کارگر مظلوم و زیر پا له شده دفاع کند.

خادمی ادامه داد:روی سخن دیگر با امام جمعه شهر است، حضرتعالی به عنوان نماینده رهبری در شهر هستید، چرا در مقابل ظلم سکوت کرده اید؟؟، روی سخن دیگرم نماینده گچساران است، آقای تاجگردون برای شما که به قول سردار سلیمانی جزء ۵ نفر تاثیر گذار نظام جمهوری اسلامی ایران هستید،سخت است که شرکتی یا وزارت خانه ای حق فرزندان شهرت را پایمال کنند.

وی نیزافزود:فردا روز شروع مدارس است، فردا روز عذاب وجدان هایی است که در مقابل حق کارگران مظلومی که فرزندانشان دست خالی به مدرسه می روند،سکوت کرده اند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها