نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. شهريور 1398 - 14:20
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: کسانی که به دنبال حذف نام شهدا هستند بدانند که خون شهدا در رگ رگ جوانان انقلاب اسلامی به جوش خواهد آمد و این نقشه شیطانی نقش برآب خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان  با اشاره به دهه آخر ماه محرم اظهار کرد: از امشب وارد دهه آخر ماه محرم می‌شویم و کم کم کاروان‌های اربعین حسینی از جای جای نقاط کشور ایران و بعضا از دیگر نقاط کشور در حال تدارک سفر هستند تا بتواند وحدت و شکوه عظمت جهان را به رخ دشمنان بکشانند.

وی با تبریک فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه علمیه افزود: آینده سازان نظام جمهوری اسلامی دانشجویان و دانش آموزان بتوانند با فعالیت خود در سنگر علم و دانش با آن نگاه تمدنی که رهبری آن را ترسیم فرمودند برای قشر جوان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی انشا الله این مسیر را به خوبی بپیمایند به نحو احسن ایفا نمایند.

نورایی نسب اذعان کرد: هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس که با نثار خون خویش امنیت، آسایش، آرامش و آزادگی را برای همگان به ارمغان آوردند و الگویی شدند برای تمامی انسان‌های که با نثار جان خود در مقابل ظلم و ستم ایستاده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و شهیدان است که در این دوران طلایی همچون برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشند و تلالو این درخشندگی چراغ راه آینده راه نسل‌های انقلابی است.

نورایی نسب گفت: در دوران دفاع مقدس و ملت همیشه بیدار و همیشه در صحنه ما به رهبری امام امت آن چنان سیلی بر صورت دشمنان انقلاب اسلامی نواختند که تا قیامت صدای آن همواره تا در گوش آنها می‌پیچد.

وی افزود:این سیلی درسی به دشمنان انقلاب اسلامی داد که برای همیشه آنها نخواهند توانست روزی در مقابل جمهوری اسلامی ایران به جنگ بپردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان اینکه دوران دفاع مقدس،انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کرد، تصریح کرد: جنگی که دشمن به راه انداخته بود به این فکر بود که در همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی این نظام الهی را ساقط کند اما همین جنگ موجب شد که انقلاب اسلامی ریشه آن مستحکم‌تر شود و هیچ کس یارای مقابله با آن نباشد.

وی ادامه داد: این را تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی به تمام جهان ثابت کرده و آن روز مشاهده می‌کنید جنگ تحمیلی که دشمنان انقلاب اسلامی آن را به راه انداختند بحث اختلاف مرزی نبود.

نورایی نسب افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و مستقر شدن نظام جمهوری اسلامی با توجه به اینکه در دنیا دو قطب شرق و غرب وجود داشته اینان برایشان خیلی سخت بود که قطب دیگری به وجود آید و آن قطب مبنای آن بر اساس اسلام باشد لذا از همان اول پیروزی انقلاب اسلامی شرق و غرب به دنبال این بودند که به نوعی بتوانند با این انقلاب الهی مبارزه کنند.

وی تصریح کرد: ۶۹ درصد کشور عراق شیعه هستند که با پیروزی انقلاب اسلامی خود عراق تحمل انقلاب اسلامی برایش سخت بود تا اینکه فکر می‌کردند قطعا این انقلابی که در ایران شروع شد احساس خطر برای آنها به وجود خواهد آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران اظهار کر: به لطف خداوند صدام که پیش بینی کرده بود که می‌تواند بعد از یک هفته تا قلب کشور ایران پیش برود بعد از هشت سال مقاومت مردم ایران و رشادت رزمندگان با شکست منطقه را ترک کند این عظمت کاری است که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس علی‌رغمی که در آن دوران در تحریم به سر می‌بردیم به وجود آمد.

نورایی نسب ادامه داد: ما در دوران دفاع مقدس به خود باوری رسیدیم و به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم بر روی پای خود بایستیم و در مقابل تمامی دشمنان اسلام قد علم کنیم و پوزه آنها را به خاک بکشانیم.

وی با بیان اینکه امروز قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در جهان حرف برای گفتن دارد، گفت: چندی پیش رزمندگان و یگان موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست پیشرفته‌ترین پهباد آمریکایی را که رادار و گریز هم بود و آمریکایی فکر نمی‌کردند که یک روزی در صفحه رادار بیاید چه برسد به روزی که بتوانند آن را ساقط کنند مشاهده کردید که به راحتی به دست فرزندان ایران اسلامی ساقط شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران افزود: امروز دشمن از قدرت بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی کاملا هراسان است.

نورایی نسب با بیان اینکه رعب و وحشت عجیبی قدرت دفاعی ایران در دل دشمن انداخته است، افزود: هر جایی که جریان مقاومت، انقلابی و اسلامی به میان می‌آید در مقابل ترفندهای آمریکا و غرب قدرت خود را به نمایش می‌گذارد که شاهد آن هستیم که می آید و آن را با کشور ایران اسلامی می‌چسبانند.

وی تصریح کرد: شاهد بودید پهپادهای یمنی توانستند علی رغم اینکه موشک های آنچنانی را آمریکای جهان‌خوار در اختیار عربستان قرار می‌دهد اما قابلیت رهگیری این پهبادها را نداشتند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند بگویند که این کار یمن نبوده، افزود: آن چیزی که موجب شد یمن به این قدرت برسد همین تحریم بود که بر علیه یمن انجام دادند.

نورایی نسب با اشاره به اینکه همواره باید قدردان رزمندگان، ایثارگران و جانبازان و قدردان خون شهدا و خانواده آنها باشیم، خاطرنشان کرد: برخی‌ها امروز خودشان را گم کرده‌اند و نمی‌دانند این عزت، افتخار و این منصب‌هایی که دارند به واسطه خون شهدا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: لذا از سوی کج فهمی و از روی نفهمی به دنبال این هستند که خواسته و یا ناخواسته نام شهدا را حذف کنند.

وی با بیان اینکه نام شهید زنده است و این پیام قرآن است، ابراز کرد: در قرآن آمده است که نپدارید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند آنها مرده‌اند بلکه آنها زنده هستند.

نورایی نسب گفت: اگر بخواهید امروز کلمه شهید را حذف کنید خون شهدا در رگ رگ جوانان انقلاب اسلامی به جوش خواهد آمد و این نقشه شیطانی شما را نقش برآب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از تاریخ ۳۱شهریورماه الی هفتم مهرماه به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است، اذعان کرد: برگزاری یادواره شهدای ارتش، برگزاری یادواره شهدا در چندین پایگاه، بالغ بر ۴۰ برنامه از سطح ادارات ،بسیج و سایر اقشار به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها