نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. شهريور 1398 - 16:18
سرمربی تیم فوتبال شهدای بابلسر:بازیکنانم واقعا کم آوردند از بس هوا در این ساعت از روز گرم بود، به هر حال اینجا مسابقه طاقت در گرما که نیست که هر کسی بیشتر تحمل کرد برنده بازی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،صابر میرقربانی ،سرمربی تیم شهدای بابلسر بعد از شکست تیمش در هفته اول رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور مقابل نفت و گاز گچساران، با انتقاد از وضعیت داوری و زمان برگزاری مسابقه گفت:تنها نکته ای که در بازی نفت و گاز گچساران و شهدای بابلسر مشاهده کردم این بود که داوری این بازی در حد محلات بود هم داور وسط و هم داور کنار،در هر بازی هر داور حق دارد اشتباه کند اما نه این همه اشتباه که تیم ها مضرر بشوند و در برخی از صحنه ها واقعا قضاوت داوری مشکوک بود.

وی افزود:روز قبل از مسابقه هم با خود شخص "فتاحی" حرف زدم که زمان بازی باید عقب بیافتد ،متاسفانه بازی ما در ساعت 16و 15دقیقه برگزار شد در حالی که بازی تمامی تیم های جنوبی ساعت 6عصر به بعد برگزار می شود.

میرقربانی تصریح کرد:مردم باید از فوتبال لذت ببرند بازیکنانم واقعا کم آوردند از بس هوا در این ساعت از روز گرم بود، به هر حال اینجا مسابقه طاقت در گرما که نیست که هر کسی بیشتر تحمل کرد برنده بازی شود،ورزشگاه نفت از ورزشگاه نساجی بسیار مجهزتر است و شایسته بود در ساعت بهتری از روز این دیدار برگزار می شد.

گفتگو را در ادامه مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها