نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. شهريور 1398 - 9:13
امروز متاسفانه جریانی که مدعی حمایت از بانوان است فقط ورود به ورزشگاه ها و موتور سواری را از حقوق زنان می داند اما وضعیت اسفناک بانوان در خصوص اشتغال و بالا رفتن سن ازدواج بانوان را بدون توجهی هرچند کوچک رها کرده است، حداقل برای ظاهر سازی هم شده یکی از این بیشمار تریبون را برای اشتغال بانوان اختصاص دهید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سال هاست شاهد جوسازی و هوچی گری جریان مدعی اصلاحات در خصوص حقوق به ظاهر زنان به ویژه ورود زنان در ورزشگاه ها هستیم.

این موضوع در وهله اول یکی از عوامل اصلی رای بانوان در سبد اصلاحات بوده و هست، پس هیچگاه برای رفع این مشکل و ورود بانوان به ورزشگاه ها اقدامی عملی و درخور شان از سوی طیف اصلاح طلبان صورت نگرفته و فقط با جنگ رسانه ای به دنبال اخذ رای بانوان در انتخابات هستند.

این نکته هم حائیز اهمیت است که هیچ کسی  به خودی خود مخالف ورود بانوان به ورزشگاه ها نیست البته آنهم نه با چنین شرایط اسفناکی که در برخی ورزشگاه ها شاهد آن هستیم .

در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه ها که بیشتر موج سواری توسط طیف اصلاح طلبان صورت گرفته و می گیرد بیان چند نکته برای کسانی که به دنبال حقیقت موضوع هستند لازم است.

1-آیا ورود بانوان به ورزشگاه ها مطالبه اصلی بانوان است؟ در حالی که اکثریت مردم از گرانی و بیکاری و تورم می نالند پس در واقع چه جریانی به دنبال مشغول کردن اذهان با چنین مواردی است؟.

2-مدعیان حقوق زنان و بحث ورود بانوان به ورزشگاه ها بگویند تا الان به جز جوسازی و حاشیه چه اقدامی شایسته ای برای رفع این مشکل انجام داده اند؟ مگر 8 سال دولت اصلاحات و حال هم دولت روحانی در اختیار شما نبود پس چرا هیج اقدامی عملی دراین باره نشد؟.

در دولت مهر و مهرورزی احمدی نژاد مجوز ورود به ورزشگاه ها صادر شد اما همین جریان اصلاحات با فضاسازی و حاشیه سازی اجازه ندادند، پس اگر درد شما حق بانوان در ورود به ورزشگاه ها هست چرا از اول مخالف این طرح بودید؟اگرچه باید توجه داشت که در زمان دولت احمدی نژاد هم ورزشگاه ها به هیچ وجه شرایط ورود بانوان را نداشتند.

از طرفی جناب واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در شرایط فعلی حضور بانوان در ورزشگاه ها را مصلحت نمی داند و از طرفی سرکار خانم جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور ورود بانوان به ورزشگاه ها را تصمیم جدی دولت می داند، این تناقض در گفتار و رفتار دولتمردان را چگونه باید توجیه کرد؟.

 دولت محترم و جریان اصلاحات تا کی می خواهند سوار بر این موج، رای بانوان را اینگونه به سبد خود واریز کنند؟ دولت خیلی راحت با چند اقدام سخت افزاری در ورزشگاه ها می تواند شرایط ورود بانوان به ورزشگاه ها را محیا کند البته اگر چنین تمایلی داشته باشد! به هر حال چند ماه دیگر انتخابات است و باید به فکر جمع آوری رای باشند.

امروز متاسفانه جریانی که مدعی حمایت از بانوان است فقط ورود به ورزشگاه ها و موتور سواری را از حقوق زنان می داند ولی وضعیت اسفناک بانوان در خصوص اشتغال و بالا رفتن سن ازدواج بانوان را بدون توجهی هرچند کوچک رها کرده است، حداقل برای ظاهر سازی هم شده یکی از این بیشمار تریبون را برای اشتغال بانوان اختصاص دهید.

سید صادق بامزد

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها