نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. مرداد 1398 - 18:18
صبح زاگرس با توجه به رسالت خود مبنی بر تنویر افکار عمومی و آگاه سازی بیشتر جامعه، آمادگی دارد مناظره ای با موضوع "رکود تولید و بن بست در برنامه ریزی های تولید و اشتغال" میان غلامرضا تاجگردون و سید یعقوب زراعت کیش برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، به نقل از صبح زاگرس با توجه به این که کمتر از7 ماه تا زمان برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی(2اسفندماه 98) باقی مانده ، اما مدتی است که تنور آن در کهگیلویه و بویراحمد داغتر از همیشه شده است.

از همین رو در روزها و ماه های اخیر مباحث زیادی نیز در محافل سیاسی استان مطرح شده و به نوعی کهگیلویه و بویراحمد را به صحنه جدال سیاسیون در عرصه های مختلف تبدیل کرده است، که از جمله مهمترین آن ها می توان به تقابل میان کاندیداهای انتخاباتی درحوزه انتخابیه گچساران و باشت اشاره کرد.

 لذا این پایگاه خبری با توجه به رسالت خود مبنی بر تنویر افکار عمومی و آگاه سازی بیشتر جامعه، آمادگی دارد مناظره ای میان غلامرضا تاجگردون،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و سید یعقوب زراعت کیش از اعضای هیات علمی با درجه دانشیار اقتصادی در دانشگاه علوم تحقیقات تهران در خصوص "رکود تولید و بن بست در برنامه ریزی های تولید و اشتغال"؛ برگزار کند.

بنابراین صبح زاگرس دعوت خود را از این دو چهره سیاسی و اقتصادی برای حضور در دفتر خبری خود اعلام می کند.

انتهای پیام

 

دیدگاه‌ها

بابا تاجگردون از مناظره میترسه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها