نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. مرداد 1398 - 15:22
امام جمعه موقت گچساران: نباید میدان را برای مانور قانون‌شکنان و هنجار شکنان خالی کرد،به نظرمی رسد دروضعیت فعلی عده ای قصد هنجارشکنی ودهن کجی به ارزش های اسلامی وانقلابی را دارند که باید به شدت با آنها برخورد قاطع کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی ضمن تقدیر واعلام حمایت خود و مردم انقلابی گچساران از مواضع "سردار اشتری" درباره برخورد با هنجار شکنان و قانون شکنان ،گفت: وظیفه همه مسئولین و مخصوصا پلیس حمایت از دستورات اسلامی وارزش های انقلاب ازجمله مسئله مهم عفاف وحجاب است.

وی افزود:یکی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی رعایت ارزش های دینی همچون عفاف و حجاب در جامعه است و نهادها و دستگاه های مختلف در کشور بایستی همکاری لازم با نیروی انتظامی در برخورد با هنجار شکنان و قانون شکنان در این موضوعات را داشته باشند تا فضای جامعه یک فضای سالم و بدون هرگونه ناهنجاری باشد.

صفایی در ادامه با بیان اینکه نباید میدان را برای مانور قانون‌شکنان و هنجار شکنان  درجامعه خالی کرد،گفت:به نظرمی رسد دروضعیت فعلی عده ای قصد هنجارشکنی ودهن کجی به ارزش های اسلامی وانقلابی را دارند که باید به شدت با آنها برخورد قاطع کرد.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:همه معتقدیم که عمل به قانون باید مبنای همه اقدامات باشد،پس در نتیجه بی توجهی به قانون یعنی همان بی احترامی و زیرپا گذاشتن حقوق مردم،بنابراین وظیفه همه دستگاه های مسئول این است که در حمایت از حقوق شهروندان مقابل قانون شکنان با قاطعیت ایستادگی کنند و در این زمینه با هیچکسی هم تعارف نداشته باشند.

وی افزود:وظیفه پلیس برخورد قاطعانه با هنجارشکنان درجامعه است و البته این مسئله مهم نباید درحدشعار باقی بماند،چرا که باید هم از تصمیمات نیروی انتظامی در برخورد با نابسامانی ها ،ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی حمایت و پشتیبانی کرد.

صفایی در ادامه اظهارکرد:هرچند باید به این نکته اشاره کرد که جوسازی علیه اقتدار نیروی انتظامی هم از درون کشور و هم از برون کشور ،خدشه دارشدن امنیت مردم را بدنبال خواهد داشت که هوشیاری کافی در این خصوص ضروری به نظر می رسدفاگر چه مردم همه می توانند با اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر درجامعه، پلیس را یاری کنند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها