نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. تير 1398 - 10:11
فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پیامی انتخاب دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان را که به عنوانه قاضی نمونه کشوری انتخاب شده است؛ تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پیامی به امیرحمزه بازیار ،دادستان عمومی و انقلاب گچساران به جهت برگزیده شدن به عنوان قاضی نمونه کشوری از طرف ریاست محترم قوه قضایه، تبریک گفت.

دراین پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند، جناب امیرحمزه بازیار

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران

سلام علیکم

انتخاب شایستە جنابعالی را به عنوان قاضی نمونه کشوری که بیانگر توانمندی فراوان ،عملکرد عالی ومدیریت هوشمندانه ومخلصانه وانقلابی شماست را صمیمانه تبریک عرض می نمایم ، همانطور که مستحضرید قضاوت وحکمیت منصبی شریف وکار پیامبران واولیاء خداست وحکم خدا همیشه به وسیله قاضیان وداوران پاکدامنی که با این موضع بەکار خود مشغولند، زنده وپاینده است.

جنابعالی باداشتن تفکری منطقی،مهارت مدیریتی،صداقت ودرستکاری،آشنایی کامل با مسائل اجتماعی منطقه و حفاظت و صیانت از حقوق بیت المال و نیز برخورداری تمام آنچه یک قاضی باید دارا باشد وبلکه بیشتر از آن در این امر سرافراز بوده وسربلندی منطقه را نیز سبب بودەاید.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در این مسئولیت خطیر در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت از خداوند منان خواستارم.

 سرهنگ سیدعلی اصغر نورایی نسب /فرمانده سپاه ناحیه گچساران

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها