نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. تير 1398 - 17:35
جناب استاندار!چرا مردم وقشر آسیب پذیر را به حال خود رها کرده اید ،آیا خودرا به نابینایی زده اید!!! ،مردم ما در این تورم وگرانی سایر اقلام و کالاها درشوک به سر می برند ،حالا هم معضلات مسکن به آن اضافه شده است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سعید محمدپور یکی از مشاورین املاک در گچساران درمطلبی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشت:بنده درمورد قیمت های اجاره ،رهن یا خرید وفروش منزل درگچساران یا دیگر شهرهای دیگر استان به شدت اظهار ناراحتی وتاسف خودرا ابراز می کنم که چرا وچگونه در عرض دوسال گذشته ،چنان قیمت ها سرسام آور بالا رفته که واقعا زجرآور و وحشتناک است .

افراد یا زنان بی سرپرستی مراجعه می کنند که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد ،چرا متولی و اداره ای یا فرمانداران وسازمان تعزیرات به چنین موضوع مهمی ورود نمی کنند؟! ،مگر مملکت قانون ندارد!!! ،این همه سازمان متولی چرا خود را به خواب زده اند؟.

 چرا قوانین دست وپا گیر ساخت وساز مسکن را اصلاح نمی کنید؟ ،چرا زمین های دولتی و ارگان های دولتی را در شهرها ویا حاشیه آنها به مردم واگذار نمی کنید،50 درصد مساحت شهر متعلق به شرکت نفت گچساران است و دستگاه های دیگر دولتی همانند بنیاد جانبازان ومستضعفان ،شهرداری ،آموزش وپرورش ،بنیاد مسکن ،منابع طبیعی ،بانک ها و ادارات دیگر هم صاحب زمین ها و مسکن های بی استفاده وبعضا تخریب شده ای هستند که به حال خود رها شده اند.

چرا زندان و برخی پادگان های قدیمی را به بیرون از شهر انتقال نمی دهید؟! ،هزاران راه کار وجود دارد که اندکی مدیریت صحیح واصولی می خواهد که دولت ونهادهای مسئول ومتولی باید ورود کنند و چاره ای بیندیشند.

باید طرح تفصیلی شهر را گسترش دهید ،بنیاد مسکن در این بین چرا ورود نمی کند؟ و وظیفه اصلی خودرا پیگیری نمی کند ،چرا بانک مسکن کارایی خود را از دست داده ،کار ساخت مسکن اجتماعی به کجا کشید ،چرا طرح های مسکن مهر را تکمیل نمی کنید؟!.

چرا مردم وقشر آسیب پذیر را به حال خود رها کرده اید ،آیا خودرا به نابینایی زده اید!!! ،مردم ما در این تورم وگرانی سایر اقلام و کالاها درشوک به سر می برند ،حالا هم معضلات مسکن به آن اضافه شده است .

آیا شماها مسئول ومتولی نیستید و درپیشگاه مردم مظلوم استان شرمنده هستید؟ ،بدین صورت از شما ها درخواست دارم که به این موضوع ورود کنید و هرچه سریعتر اقدام قابل توجهی انجام دهید که موجبات رضایت مردم را فراهم نمایید

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها