نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. تير 1398 - 10:28
صبح امروز در مراسمی با حضور معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران استان و جمعی از مسئولین شهرستانی،سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،صبح امروز در مراسمی با حضور معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران استان و جمعی از مسئولین شهرستانی ، سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان معرفی شد.

در این آیین که در بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران برگزار شده بود، از خدمات ارزشمند "سیروس باوی" تجلیل و "گشتاسب خلیلی پور" به عنوان سرپرست جدید این بنیاد منصوب شد.

احمد بهرامی ،معاون فرهنگی بنیادشهید وامورایثارگران کهگیلویه وبویراحمد در این آیین اظهارکرد: باید بپذیریم جابجایی، بهبود و تغییر در یک سازمان نشانه حیات و پویایی آن سازمان است،جابجایی‌های مدیریتی آزمون مهمی هستند و مدیریت عرصه و میدانی برای امتحان و آزمون است و بعضی از ظرفیت‌های افراد تنها در عرصه مدیریت بروز و ظهور پیدا می‌کند و جابجایی‌های مدیریتی عنصری فعال‌کننده برای این ظرفیت‌هاست.

وی ضمن تقدیر از خصوصیات اخلاقی، تعهد، اخلاص و تلاش بی وقفه سیروس باوی رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بدون شک ایشان با بهره‌مندی از سرمایه اجتماعی و اعتماد و رضایت جامعه ایثارگری خدمت کردند و تبریک ما به جناب آقای خلیلی پور به خاطر توفیق مسئولیت، اعتماد و اطمینان و رضایت جامعه ایثارگری است.

بهرامی در پایان خطاب به کارکنان بنیادشهید گچساران و جامعه ایثارگران این شهرستان ، گفت: تحمل این بار سنگین با همکاری شما و همیاری و همدلی امکان‌پذیر می‌شود و کمک، همت، اعتماد و مردانگی شما قشر عزیز جامعه می‌تواند این مسیر را برای برادر بزرگوارمان هموار کند.

گفتنی است سیروس باوی، رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران در این آیین حضور نیافته بود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها