نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. تير 1398 - 12:34
سید یعقوب زراعت کیش کاندیدای حضور در انتخابات آ ینده مجلس با انتقاد ازوضعیت نامناسب یکی از محلات گچساران خطاب به آقای شهردار نوشت :آدرس را برای شهردار محترم ارسال کردم تا رسیدگی نماید.منتظر اطلاع ایشان هستم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید يعقوب زراعت كيش،از کاندیداهای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در گچساران  با انتشار تصويری در صفحه اينستاگرامش خطاب به مسعود ظفری،،شهردار دوگنبدان،نوشت:یکی از محله های اصلی گچساران با هزاران فرد ساکن نیاز به آسفالت دارد.

وی ادامه داد:آدرس را برای شهردار محترم ارسال کردم تا رسیدگی نماید.منتظر اطلاع ایشان هستم.

زراعت کیش افزود:در ادامه در خصوص این مساله مجددا صحبت خواهیم کرد.

برخی از کاربران هم با کامنت هایی در واکنش به این پست ،نوشتند: خدا قوت دکتر.چندین سال است که ساکن این منطقه هستم کوچه ها فاقد روشنایی،این قسمت چندین سال است که قرار است بلوار شود که بلوار امام حسن را به اداره ثبت اسناد و در کل مجتمع ادارات متصل نماید که هراز چند گاهی میایند و یکی دو روز کارهایی انجام می دهند و بعدش هم فی امان الله.عدم وجود روشنایی کافی هم بهترین بستر را برای سارقان وسایل خودروهای ساکنان این منطقه بوجود آورده است.خدا کنه حداقل یه اقدامی بشه.

دیگری نوشت بود: درست پشت آپارتمان های پانصدمستقیم وبالادست شبکه بهداشت وهوالی آموزش وپرورش هست.

کاربری هم نوشته بود:دکتر قبلاً کجا بودی ک الان متوجه خاکی بودن محله اصلی با هزاران فرد ساکن شدین؟؟؟فقط خدا کنه ک بخاطر انتخابات نباشه!

در انتخابات پيش روی مجلس شورای اسلامي در گچساران و باشت احتمال ورود چندين کانديدا به انتخابات این شهرستان ها وجود دارد که يکی از چهرهای جوان انتخابات مجلس 98، سيد يعقوب زراعت کيش استاد برجسته اقتصاد در دانشگاه های تهران است.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها