نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. تير 1398 - 9:50
البته در بطن بدنه اصلاح‌طلبان قدیمی و جدید گچساران اختلافات غیرقابل انکاری وجود دارد و به نظر می‌رسد قدیمی‌های چپ گچساران نیم نگاهی به شانس حضور "عبدی‌پور" در انتخابات دارند و از او حمایت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،کورش رضایی_انتخابات اسفندماه 98مجلس شورای اسلامی که دوره یازدهم در گچساران و باشت به نوعی از حساس‌ترین دوره‌های انتخاباتی در این شهرستان به شمار می‌رود؛ ورود "سیدقدرت‌الله حسینی پور" ، "سرهنگ بیعت‌اصل"، "علیمرادجعفری"، "اردلان زینل‌زاده"، "سید یعقوب زراعت‌کیش" و چند چهره دیگر از جبهه اصولگرایان و خانم "زهره فولادی‌وندا" از اصلاح‌طلبان قشقایی در کنار کاریزمای سیاسی گچساران و باشت؛ "غلامرضا تاجگردون"  حکایت از انتخاباتی داغ و پرشور در این شهرستان دارد.

هرچند در برخی محافل سخن از آمدن "عبدالکریم عبدی‌پور" به میان آمده و از قصد ورودش به انتخابات گفته شده است؛ حضور وی و تعداد زیادی از همراهان در برخی مراسمات شاید المانی از اراده سیاسی عبدی‌پور برای شوک انتخاباتی به جبهه اصلاح‌طلبان گچساران باشد؛ البته در بطن بدنه اصلاح‌طلبان قدیمی و جدید گچساران اختلافات غیرقابل انکاری وجود دارد و به نظر می‌رسد قدیمی‌های چپ گچساران نیم نگاهی به شانس حضور "عبدی‌پور" در انتخابات دارند و از او حمایت خواهند کرد.

پیشتر تلاش‌های زیادی برای ورود "عبدی‌پور" به بدنه فعال و اجرایی دولت روحانی و جبهه اصلاح‌طلبان گچساران و باشت شده بود و او بعد از ناکامی در کسب صندلی بالاترین مقام اجرایی در گچساران یعنی فرمانداری؛ در جلوس بر صندلی مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان هم با موانعی روبرو شد و ناکام ماند اگر چه یاری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست و مدیر آموزش و پرورش گچساران از رفع موانع گفت اما او ادامه داد که "عبدی‌پور" دیگر تمایلی برای حضور آموزش و پرورش ندارد.

اعلام حضور عبدی‌پور هنوز قطعی نشده اما بسیاری معتقدند کم‌توجهی تاجگردون طی دو دوره نمایندگی‌اش به طایفه نیمدوری‌ها که عبدی‌پور هم از سیاسیون این طایفه پرجمعیت است؛ و جای خالی چهره‌های این طایفه در بدنه اداری اجرایی گچساران باعث دلخوری و تصمیم جدی عبدی‌پور شده است.

گفتنی است عبدالکریم عبدی پور، از چهره های فرهنگی و فعال سیاسی اصلاح طلب شهرستان گچساران که پیشتر در زمان حاج بهرام تاجگردون از حامیان جدی وی بوده است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها