نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. خرداد 1398 - 10:02
گفته می‌شود شهرداری دوگنبدان به دلیل نیاز به پناهپوری با حکم مامور به خدمتی وی در سمت بخشدار مرکزی دوگنبدان موافقت نکرده و وی همچنان باید در مجموعه شهرداری دوگنبدان مشغول به خدمت باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی پناهپوری به دلیل آنچه عدم موافقت شهرداری گچساران عنوان شده است؛ بخشدار مرکزی گچساران نخواهد شد.

گفته می‌شود شهرداری گچساران به دلیل نیاز به پناهپوری با حکم مامور به خدمتی وی در سمت بخشدار مرکزی این شهرستان موافقت نکرده و وی همچنان باید در مجموعه شهرداری  مشغول به خدمت باشد.

البته برخی نیز گفته‌اند که "علی پناهپوری" خود این حکم را نپذیرفته و دلیل آن نیز انتخاباتی بودن این پست توسط تاجگردون برای حفظ آرای قشقایی در دور آینده بوده است.

انتخابات دور آینده مجلس شورای اسلامی اسفندماه ۹۸ برگزار می‌شود و ۸ ماه تا برگزاری آن مانده است واین در حالی است که علیرضا پناهپوری در واکنش به این موضوع با قراردادن پستی در صفحه شخصی اش نیز نوشته است:من آن گلبرگ مغرورم که می میرم زبی آبی،ولی با خفت و خاری پی شبنم نمی گردم...

هر چند روز گذشته نماینده گچساران و باشت در نشستی عیدانه در جمع برخی از بزرگان قشقایی گچساران نیزگفته بود :یک واقعیت اجتماعی و سیاسی در شهر ما اتفاق افتاده و آن این است که سالهاست یک طایفه و ایل احساس تبعیض دارد و نهادینه شده است، قشقایی ها باید اتحادشان را بیشتر کنند،اخیرا آنان که در سنواتی پدر ایل قشقایی را درآورده و به انزوا کشیده اند به آن قشقایی ها که می خواهند مسئولیت بگیرند می گویند تاجگردون نقشه دارد، پس مسئولیت نگیر.

تاجگردون نیز تصریح کرده بود:همان ها که ساز می زنند تاجگردون می خواهد از قشقایی استفاده کند و به آن قشقایی هایی که می خواهند پست بگیرند چیز دیگری می گویند،بگذارید بگویم برای انتخابات می آیم یا نه ؛چرا از هم اکنون دل مردم را خالی می کنید،عزیزان قشقایی یک چیز را خواهش می کنم خودتان داشته باشید و آن وحدت و انسجام بیشتر است،نگاه نکنید کی محبوب است و کی نیست ببینید کی خادم تر است.

تاجگردون در بخش دیگری از سخنانش نیز گفته بود:آنان که بدنبال اختلاف در شما هستند به وقتش بیشترین آسیب را به شما خواهند زد،این مسیر توسعه را هرجور که شده ادامه خواهیم داد،ابزار نشوید،ابزار شدن حقیر شدن است ما باید با هم موفق باشیم و باید به جایی برسیم که پیرامون ما بر شهرمان غبطه بخورد و قشقایی عزیز همراهم باشید همراهتان هستم همراهم نباشید یاورتان هستم.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها