نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. خرداد 1398 - 0:20
تاجگردون :امروز لشكر بود و تدبير نبود، هم پارسال و هم امسال به دوستان عرض كردم خط قرمز براي راي هيات رئيسه بدليل افكار عمومي بايد علي مطهري باشد نه كس يا چيز ديگر.خيلي راحت و بدون تدبير او امروز از بالاي صحن به پايین آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در صفحه شخصی اش در واکنش به حذف مطهری از نایب رئیسی مجلس ،نوشت:عكس بالا امروز انتخابات هيات رئيسه است و عكس پايين مجلس دوره نهم است. تكليف در آن دوره مشخص بود لشكر نبود ولي تدبير بود و هر آنچه كه مي خواستيم با تدبير عمل كرديم .

 وی ادامه داد:امروز لشكر بود و تدبير نبود. هم پارسال و هم امسال به دوستان عرض كردم خط قرمز براي راي هيات رئيسه بدليل افكار عمومي بايد علي مطهري باشد نه كس يا چيز ديگر.

تاجگردون افزود:خيلي راحت و بدون تدبير او امروز از بالاي صحن به پايین آمد. چيزي از مطهري كم نمي شود ولي دوستان چيزي كه فراموش كردند اين است كه بايد بدانيم راي ملت به ما براي چيز ديگري بود.

گفتنی است در روزی که علی لاریجانی بار دیگر به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی انتخاب شد، نمایندگان به علی مطهری به عنوان نایب رییس مجلس رای ندادند و عبدالرضا مصری را جایگزین او کردند.

در جریان برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در سال پایانی فعالیت مجلس شورای اسلامی دهم که صبح روز گذشته در مجلس برگزار شد، علی لاریجانی با ۱۵۵ رأی، مجدداً به عنوان رئیس مجلس در سال پایانی فعالیت مجلس دهم انتخاب شدو مسعود پزشکیان و عبدالرضا مصری به عنوان نواب رئیس مجلس شورای اسلامی در چهارمین سال کاری مجلس دهم انتخاب شدند.

بهروز نعمتی با ۱۶۵ رأی، محمد آشوری با ۱۴۴ رأی و اسدالله عباسی با ۱۳۴ رأی از مجموع ۲۷۹ رأی مأخوذه به عنوان سه ناظر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در سال چهارم فعالیت مجلس شورای اسلامی دهم انتخاب شدند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها