نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. خرداد 1398 - 11:10
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری گچساران گفت: با تصویب شورای اسلامی این شهر و تایید کمیته انطباق فرمانداری شهرستان، کرایه تاکسی درون شهری در شهر گچساران نسبت به مسیرهای مختلف ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،داود حبیبی ،مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری گچساران در این خصوص گفت: به تاکسی داران نرخ کرایه درون شهری در مسیرهای کوتاه هشت هزار ریال و در مسیرهای طولانی سطح شهر دوازده هزار ریال اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه نرخ های مصوب به رانندگان ابلاغ شده از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلف در دریافت کرایه مراتب را با شماره تلفن ۳۲۳۳۵۷۶۷ اطلاع دهند. 

حبیبی لزوم رعایت نرخ مصوب کرایه تاکسی از سوی رانندگان تاکسی را یادآور شد و افزود:با رانندگان متخلف برخورد جدی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری گچساران افزود: یک هزار دستگاه تاکسی در سطح شهر گچساران مشغول خدمات رسانی به شهروندان است که از این تعداد ۷۵۰ دستگاه تاکسی دائمی و ۲۵۰ دستگاه تاکسی موقت هستند. 

وی بیان کرد:در حال حاضر، ۲۲ دستگاه اتوبوس خطی(خطوط دانشگاهی) در سیستم حمل و نقل درون شهری گچساران نیزفعالیت می کند .

حبیبی جا به جایی روزانه مسافر درون شهری در شهر توسط ناوگان عمومی را افزون بر ۳۰ هزار نفر برآورد کرد و تاکید کرد:نظارت بر فعالیت تاکسی های درون شهری از برنامه های اولویت دار و وظیفه ذاتی این سازمان خدمات رسان است. 

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها