نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. ارديبهشت 1398 - 7:16
این اتوبوس با حضور در تاسیسات نفتی دورازمرکزقابلیت پخش فیلم ودرراستای مسئولیت اجتماعی با درخواست می تواند درروستاها و مدارس عشایری با اطلاع رسانی قبلی به صورت رایگان پخش فیلم وایستگاه قصه گویی ونقاشی برعهده خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی کردلو ،مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران در حاشیه رونمایی از این اتوبوس فرهنگی اظهار کرد: هدف از انجام اینکار علاوه بر امانت و هدیه دادن کتاب ترویج کتابخوانی ، ایجاد ایستگاه مشاوره در راستای پاسخگویی به مسائل فرهنگی و برقراری ارتباط هرچه بیشتر با نسل جوان امروز است.

وی با اشاره به متفاوت بودن این اتوبوس افزود: این اتوبوس با حضور در تاسیسات نفتی دورازمرکزقابلیت پخش فیلم ودرراستای مسئولیت اجتماعی با درخواست می تواند درروستاها و مدارس عشایری با اطلاع رسانی قبلی به صورت رایگان پخش فیلم وایستگاه قصه گویی ونقاشی برعهده خواهد داشت.

کردلو با اشاره به اضافه شدن بخش نمایش فیلم به این اتوبوس تصریح کرد: با توجه به حضور جوانان و خانواده ها درساعات عصر دربیرون از منزل درتلاش برای استفاده از این فرصت برای نمایش فیلمهای موضوعی و مفهومی برای مردم هستیم .

وی خاطرنشان کرد: اولویت اول درانجام اینکار رونق کتاب و کتابخوانی و توجه بیشتر مردم به مطالعه بود اما بروز کردن این کار با استفاده از سیستم های نرم افزاری از برنامه های آینده ماست.

مدیرخدمات نفت و گاز گچساران گفت: با توجه به از رده خارج بودن این اتوبوس کلیه تعمیرات لازم توسط پرسنل سازمان انجام و هزینه آماده سازی افزون بر۳۰۰ میلیون ریال انجام شد.

وی افزود: مدیریت خدمات وامورفرهنگی آمادگی خود را برای مشارکت مردم و دیگر گروه های مذهبی در راستای انجام هرگونه کار فرهنگی اعلام می کند.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها