نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. ارديبهشت 1398 - 7:49
تاجگردون:چهارطرف شهرمان حريم رعايت نشده و افراد صاحب نفوذ بدون پرداخت حق و حقوق دولت و چشم پوشي شهرداري و حتي بخشداری نسبت به احداث ساختمان و كاربری هاي جديد اقدام می كنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون رئیس کمسیسیون برنامه و بودجه مجلی در صفحه اینستاگرامش نوشت:مدتي ا ست متوجه شدم از چهارطرف شهرمان حريم رعايت نشده و افراد صاحب نفوذ بدون پرداخت حق و حقوق دولت و چشم پوشي شهرداري و حتي بخشداری نسبت به احداث ساختمان و كاربری هاي جديد اقدام می كنند.

 وی ادامه داد:در جلسه اي اين يادداشت كوچک را به بخشدار عزيز دادم و جواب داد. بعد از فرماندار محترم رسما خواستم خودشان زحمت بكشند و هياتي از شهرداري و دادگستري تشريف ببرندو تخلفات را ببينند.

تاجگردون افزود: زحمت كشيدند و رفتند و صورتجلسه اي تنظيم كردندو قرار شد شهرداري محترم ظرف مدت يك هفته مستندات را ارائه داده و كساني كه تخلف كرده اند برخورد شود. خبري نشد.( البته جوابها اشتباه است و حدود چيز ديگريست ولي اصل موضوع فرقي نمي كند و اميدوارم اقدام موثر بشود).

این درحالی ست که این موضوع از سوی برخی مخاطبین با واکنش مواجه شده و در زیر این پست آقای نماینده نوشته اند.

"حریم‌به سمت بهبهان .تا باغ بنوشکه و پتروشیمی که سهامدار اصلی اون خودت هستی ... هست ...بلدی که ....حریم به سمت امامزاده جعفر تا قبل از تلخاب شیرین  و زمین های خودت هست ...البته میدونم که دنبال سید ناصر هستی و میخوای امتیاز بگیری و ایشون را تحت فشار بذاری . کور خوندی ..سید ناصر بیدی نیست که با این بادها بلرزد."

"حریم تاکجابره دکتر.اون زمانی که حریم شهرروبه جاهایی می بردیدکه زمین های بی ارزش قیمت میلیاردی درست کنندآنهم برای افرادی خاص کجابودید؟بس کنیدآقا!کاری که نبایدمی شدشده.زمین خواری به شکل گسترده درحال گسترش هست".

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها