نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. ارديبهشت 1398 - 23:45
رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران از شفا یافتن یک بانوی گچسارانی در حرم مطهر امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فرزین بهمنی آزاد،رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران در گفت و گوی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی دراین باره اظهار کرد:بانوی میانسالی که از ناحیه هردو پا سال ها فلج شده بود عصر امروز درمیان شادی و شعف همراهانش در حرم بی بی حکیمه سلام الله علیها این شهرستان شفا یافته است.

این بانوی گچسارانی که از اهالی روستای چهاربیشه این شهرستان است نیز گفته است که به بانو بی بی حکیمه(س) پناه آوردم و آنقدر دعا کردم که در کنار مرقدمطهر ایشان خواب رفتم، وقتی بیدار شدم درکمال تعحب دیدم که پاهایم خوب شده است و اکنون می توانم بدون هیچ مشکلی راه بروم .

گفتنی است این بانوی گچسارانی که "حلیمه کاویانی" نام دارد برای معالجه بیماری اش تحت نظر پزشکان معروفی قرار داشت که بعد از مدتی بستری در بیمارستان های شیراز به نوعی به درمان و روند بهبودی اش قطع امید شده بود،اما درحرم مطهر امامزاده بی بی حکیمه(س) شفا پیدا می کند.

هرچند باید گفت که معجزه‌های کوچک و بزرگ زیادی در مسیر زندگی هر یک از ما اتفاق می‌افتد اما بدون آنکه متوجه باشیم به‌راحتی از کنار بسیاری از آنها می‌گذریم؛ اتفاقاتی که ممکن است سبب نزدیکی هرچه بیشتر ما به خداوندمنان بشوند.

مردم کهگیلویه و بویراحمد مفتخر به میزیانی بیش از ۳۰۰ امامزاده هستند که در راس آنها، امامزاده بی بی حکیمه خاتون(س) فرزند بلافصل امام موسی کاظم (ع) و خواهر امام رضا(ع) به عنوان یکی از پر آوازه ترین امامزاده های جنوب کشور قرار دارد.

مرقد مطهر بی‌بی حکیمه (س) همه ساله پذیرای زائران بسیار زیادی از جنوب کشور و کشورهای حوزه خلیج فارس و شیعه‌نشین از جمله کویت، بحرین، امارات، قطر و دیگر کشورهای عربی از جمله لبنان، عراق، عربستان و سوریه است.

این زیارتگاه در 80کیلومتری جنوب گچساران در ضلع شرقی روستای بی‌بی حکیمه از توابع این شهرستان، حد فاصل بندر گناوه به مرکز گچساران (دوگنبدان) در میان تنگه‌ای بزرگ و طولانی قرار گرفته و چون مرواریدی در دل کوهستانهای زاگرس جنوبی و در نزدیکی خلیج نیلگون همیشه فارس می درخشد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها