نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. فروردين 1398 - 12:08
تاجگردون:محله مجهز به ميداني زيبا و قدمگاه و محيطي امن خواهد شد كه هيات مذهبي اين محل در كنار فرهنگسرا داري فضاي خوبي خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مطلبی نوشت:شنيدم حالا كه محله سادات دوگنبدان كه داراي اصالت تاريخي است بعد از اينكه به لطف همه عوامل دارد شكل زيبا پيدا مي كند و كودكان اين قطعه از شهر هم مزه محيط زيبا را مي چشند به بهانه تغيير و يا گذاشتن نام كوچه ها مي خواهند نام محله را تغيير دهند.

وی افزود:اين محله مجهز به ميداني زيبا و قدمگاه و محيطي امن خواهد شد كه هيات مذهبي اين محل در كنار فرهنگسرا داري فضاي خوبي خواهد شد.

تاجگردون ادامه داد:از بنياد مسكن خواهش كردم كتيبه اي از سابقه مردمان و تاريخ اين محل تهيه و نصب نمايد  و از شوراي محترم شهر و شهردار محترم خواهشمندم تغيير نام محله را در ذهن خود هم مرور نكنيد. اين محله محله سادات بوده و مي ماند.

گفتنی است درچند روز اخیر و در فضای مجازی زمزمه هایی از سوی شهردار و شورای شهر گچساران مبنی برتغییر نام محله سادات به محله وصال شکل گرفته که این اقدام مسئولین نیز با واکنش و ابراز نگرانی اهالی  محله سادات گچساران روبرو بوده است.

این اظهارات نماینده گچساان در حالی صورت می گیرد که هنوز بسیاری از مشکلات کارگران و مطالبات انها و همچنین مشکل اشتغال جوانان به حال خود باقی است  اما تاجگردون در فضای مجازی مشغول پاسخ دادن به مباحثی است که بیشتر انها کمترین ارزشی برای حوزه های انتخابیه خود ندارد.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

محله سادات یا محله امیرکبیر!!!!! مهم اینه که مردم شرافتمندانه زندگی کنند و بساط پخش و فروش مواد مخدر آنجا جمع شود
این مهمه که فرصت زندگی کردن را در محله سادات که جنوب شهره با کوی کارکنان دولت که در شمال شهره همسان سازی کنید !!!! قطعا هر کسی بتواند صادقانه بدون ریا چنین کاری را بکند چهره ماندگار خواهد شد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها