نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. فروردين 1398 - 21:33
آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید امور عشایر گچساران به حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد که در این آیین "صادق فاتحی" به عنوان رئیس جدید امور عشایرگچساران معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید امرو عشایر گچساران با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان برگزار شد.

  قربان کرمی، رئیس سابق امور عشایر گچساران در این آیین گفت:امرو عشایر یکی از اداره های فعال در ارائه خدمات مطلوب به عشایر است  و این درحالی است که عشایر بدون هیچ چشم‌ داشتی و با کمترین امکانات اما با تلاش خستگی‌ ناپذیر بسیاری از نیازهای جامعه از جمله مواد لبنی و پروتئینی را مرتفع می‌کنند و خدا را شاکرم هستیم که توفیق خدمت یکهزار و ۸۶۱ روز را به اصیل‌ترین و نجیب‌ترین قشر از جامعه را داشته‌ام.

وی افزود: بیش از  یکهزار و ۸۶۹ خانوار عشایری با جمعیتی بیش از  ۱۰ هزار نفر در مناطق دریلا، آبگندی و کلاغ نشین و دیگر مناطق عشایری این شهرستان سکونت دارند که عشایر این شهرستان سالانه ۲ هزار و ۷۰۰ تن گوشت قرمز، ۶ هزار و ۴۸۰ تن انواع فرآورده‌های لبنی، ۱۵۰ تن پشم و ۲۵ تن گوشت سفید تولید می‌کنند.

صادق فاتحی ،رئیس جدید امور عشایر گچساران نیز در این آیین ظرفیت بالای دام در شهرستان های گچساران و باشت و نیز برنامه‌ریزی های مدون در راستای ارائه افزایش محصولات دامی را به عنوان پایلوت کشوری ، رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار برشمرد.

مجید علی پور،مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم ، از زحمات قربان کرمی  در زمان تصدی  امور عشایر شهرستان تقدیر و برای "صادق فاتحی" به عنوان رئیس جدید امور عشایر گچساران آرزوی موفقیت کرد.

وی افزود : جامعه عشایر سومین هدف جامعه کشور است که به دلیل تنوع اقلیمی موجود در کشور کوچ می کنند تا تولید اقتصادی داشته و از تمامی منابع طبیعی استفاده نمایند و هر یک نفر عشایر گوشت مورد نیاز ۱۶ نفر در کشور را تامین می کند .

گفتنی است  در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از تلاش های قربان کرمی به عنوان رئیس سابق امور عشایر تقدیر  و صادق فاتحی نیز به عنوان رئیس جدید امور عشایر شهرستان گچساران معرفی شد.

انتهای پیام

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها