نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. اسفند 1397 - 10:32
سرهنگ انصاری بیان کرد: اگر عزتی داریم اگر آبرویی داریم اگر اقتداری داریم اگر صلابتی داریم اگر اعتماد بنفسی ایجاد شده است اگر قوت قلبی ایجاد شده است همه این ها نشأت گرفته از حماسه هایی است که شهیدان خلق کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مراسم روز شهید با حضور گسترده مسئولین و مردم در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای این مراسم گفت: یادواره های بسیار باشکوهی را برگزار کردیم که  از جمله این یادواره ها، یادواره شهدای بهمئی بود که بسیار با عظمت بود و از سراسر کشور در آن حضور داشتند.

 

 

منصور موسوی بیان کرد: اعزام پیام آوران اسلامی به مراکز آموزشی و مذهبی و اعزام یک اکیپ درمانی به مناسبت بزرگداشت روزشهید با همکاری معاونت درمان علوم پزشکی صوررت گرفت.

 

وی افزود: عیادت و سرکشی از جانبازان بستری در بیمارستان اعصاب وروان وبرگزاری یادواره شهدای شهرستان گچساران که امروز است و یادواره شهدای شهرستان های باشت و دهدشت فردا باحضور سرتیپ اسدی برگزار می شود.

 

موسوی ادامه داد: اهدای خون درسازمان انتقال خون نیز توسط کارکنان بنیاد شهید وامور ایثارگران به مناسبت روز شهید وشهادت انجام می شود.

 

وی در ادامه اظهار کرد: در محضر شهدا همه ما شرمنده هستیم بنده شرمم می آید که بگویم در طول این یک سال چه کارهایی انجام دادم کارهایی که انجام شد در مقابل ایثار وعظمت شهدا صفر است، درطول این یک سال که پشت سر گذاشتیم مجتمع توانبخشی ایثار با اعتباری معادل 15 میلیارد تومان را بعد از 12 سال شروع به کار کرده ایم.

 

---

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثار گران استان گفت: قرار شد نزدیک به 60 گلزار در استان را که مغفول مانده بود ساماندهی شوند.

مدیرکل بنیاد شهید گفت: کاری که حجت الاسلام مزارعی انجام دادند در کشور بی نظیر است قرار است که یک دادرسی مربوط به مسائل حقوقی برای جامعه ایثارگری وشعبات ویژه برای آن ها در سراسر استان ایجاد شود که آنجا برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات ویژه بررسی شود که این قابل تحسین است و ازجمله احکامی است که استان ما جرقه آن را زده است.

 

در بحث اشتغال که دغدغه همه مسئولین نظام است باتوجه به همه محدودیت ها که در استان ما است یک بخش استخدام دولتی داریم که امسال 243 مورد اشتغال داشتیم با سهیمه 25 درصد در بحث تسهیلات اشتغالزایی 10 میلیارد تومان صرف شد که در این خصوص به استان ما لوح تقدیر تعلق گرفت.

 

در ادامه جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خداوند متعال توفیقی عطا نمود تا امروز اینجا در کنار یادگاران امام راحل و ستارگان درخشان آسمان ولایت باشیم تا بار دیگر با این شهدا و امام شهدا بیعت کنیم، باید همواره شهدا را ناظر بر اعمال مان بدانیم.

 

سرهنگ انصاری با طرح این سوال که به چه خاطر باید شهدا را تکریم کنیم، بیان کرد: همه مستحضرید که ما هر چه داریم از شهیدان عزیز است اگر عزت و آبرویی داریم، اگر اقتدار و صلابت داریم، اگر اعتماد به نفس و قوت قلبی در ما ایجاد شده است، همه و همه این ها نشأت گرفته از حماسه هایی است که شهیدان در سالهای سراسر حماسه و ایثار خلق کرده اند.

 

 

 

وی افزود: باور ما بر این است که شهیدان اسطوره های شجاعت، شهامت، استقامت، شب زنده داری و ولایتمداری هستند، آن ها با دست خالی و با کمترین امکانات در برابر دشمنی که سرتاسر مجهز به ماشین های جنگی بروز و تکنولوژی های نوین بود، ایستادند، و در برابر این دشمنان قسم خورده که بیش از 46 کشور دنیا آن ها را هدایت و پشتیبانی می کردند برای اولین بار در طول تاریخ یک وجب از خاک میهن اسلامی را در دست دشمن نگذاشتند. شهیدان اسطوره های تکرار ناشدنی هستند که روایت شان شنیدنی است.

 

---

سرهنگ انصاری بیان کرد: چه اقتدار و صلابتی بالاتر از این که ایران اسلامی بعنوان یک جزیره امن در بین اقیانوس نامتلاطم منطقه به حیات خود ادامه می دهد، استکبار جهانی و هم پیمانانش به جهت سرچشمه گرفتن این نظام که خونبهای شهیدان است در قالب توطئه های مختلف از جمله: جنگ سرد، جنگ نرم و جنگ هوشمند (که تلفیقی از جنگ های سرد و نرم است) و همچنین جنگ اقتصادی و فرهنگی، همواره دست به برنامه ریزی علیه نظام اسلامی زده اند.

 

جانشین سپاه فتح استان بیان کرد: ما می خواهیم به این شهیدان عزیز بگوییم؛ ای شهیدان ای امام عزیز ما، چهل سالگی این انقلاب را که خونبهای شهیدان است با اقتدار و باصلابت جشن گرفتیم، ما با صلابت و اقتدار وارد دهه پنجم عمر پر برکت نظام اسلامی شده ایم، گام دوم انقلاب که امام خامنه ای(مدظله العالی) مرقوم فرمودند این بود که ما در طول این چهل سال در حال دفاع و تثبیت این نظام بودیم و در این دهه پنجم و چهل ساله دوم در حال تعقیب دشمن هستیم، ما دشمن را تعقیب می کنیم چرا که راهبرد دشمن در قبال ما سرنگونی نظام اسلامی است.

 

---

 

وی افزود: جای بسی تامل دارد که ما روی برخی موضوعات بیشتر تمرکز کنیم، قدرت و صلابت امروز را چه کسی به ایران اسلامی داد تا سربازان نظامش را از ساحل اروند به ساحل مدیترانه در دفاع از دین خدا بکشاند و سازماندهی کنند؟ این اقتدار و صلابت را چه کسی به ایران اسلامی داد تا زینبیون را در پاکستان و فاطمیون را در افغانستان و حشد الشعبی را در عراق و انصار الله در یمن، بسیج عمومی در سوریه، حزب الله را در لبنان حمایت کند.

 

-

 

سرهنگ انصاری تاکید کرد: این اقتدار و صلابت را مدیون شهیدانی هستیم که با چشم باز و بصیرتی مثال زدنی وصیت نامه نوشتند و وارد عرصه جنگ سرد شدند و به ندای امام حاضرشان لبیک گفتند و همین مساله قدرت کمی نیست.

 

وی ادامه داد: ای شهیدان گواه و نظاره گر باشید که هم اکنون ما در عرصه های مختلف علمی در چهل سالگی عمر پربرکت انقلاب اسلامی جزو کشور های برتر دنیا هستیم؛ چنانچه در عرصه نظامی، موشکی، پزشکی، زیر ساختی، راهسازی، سواد آموزی، بهداشت و درمان و دارو سازی زحمات زیادی کشیده شده است.

سرهنگ انصاری در پایان گفت: ای شهیدان عزیز در چهل سالگی انقلابی که متعلق به امام عصر(عج) است، با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب در این مکان مقدس که متعلق به  شماست، با شما عهد می بندیم که در استمرار این راهی که امام عزیز و شهیدان عزیز به ما نشان دادند ثابت قدم باشیم و در رکاب امام حاضرمان این پرچمی که متعلق به امام عصر (عج) است به صاحبش سپرده شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها