نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. اسفند 1397 - 21:03
تاجگردون:به تمام مسئولین این شهر تاکید می کنم که پرده ها را کنار بزنید و به مردم خدمت کنید و این چیزهایی که وجود دارد و این بویی که می شنوید به قول عموی عزیزم حاج بهرام تاجگردون خر داغ می کنند و بوی کباب نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون،نماینده گچساران و باشت درمجلس در آیین بهره برداری از طرح جدیدخیابان شهیدبلادیان گچساران با اشاره به وضعیت ساماندهی این خیابان اظهارکرد: این خیابان یک پروژه از صدها پروژه های این شهر است ،این خیابان یک نماد است و نماد سازندگی کار ، تلاش و آبادانی است،این روزها که زندگی سخت شده است و کارها نیز با مشکلات جلو می رود دلمان را خوش کنیم که با عشق و مهر کنار همدیگر زندگی می کنیم!!!.

خیلی ها می گفتند نمی شود

وی افزود:در اوایل انتخابات یک جمله گفتم که ما مردم به زندگی و محیط بد عادت کرده ایم و اینکه همینطوری شهر بیغوله باشد با هم زندگی می کردیم، خیلی ها می گفتند این طرح نمی شود و مقاومت هم می کردند!، اما تنها این طرح یک نماد است.   

تاجگردون تصریح کرد:پروژه های زیادی در این شهرستان وجود دارند که هنوز هم مشکلاتی در این شهرستان وجود دارد،آجر به آجر این طرح و نماد به نماد این خیابان تنها یک موضوع را متصور می شود که همه نتیجه مهر و تلاش است.

نماینده گچساران و باشت درمجلس گفت:آن زندگی بدی را که عادت کرده بودیم کنار گذاشتیم! و یاد گرفتیم که شهرمان اتوبان می خواهد ،یادگرفتیم که شهرمان پرواز می خواهد و نیز جایی می خواهد مثل بهترین نقطه های دنیا برای قدم زدن!،که یک امر نتیجه تلاش همگان بود به اسم وحدت و همه با هم بودن؟!!.

با هیچکس تعارف نداریم

وی تصریح کرد:این مردم به فرزندشان 75درصد رای دادند تا روانه خانه ملتش کنند؛ برای اینکه وحدت و انسجامی برای مهربانی باشد!!! و همه باهم اینکار را انجام دادیم،و ان شاءالله سال بعد برنامه هایی داریم  به همت مسئولان که امیدوارم تلاششان را افزون کنند و برای مردم کار کنند.

تاجگردون تصریح کرد:مردم عزیز موتور سازندگی ، کار و تلاش در این شهرستان خاموش نخواهد شد و برای کار و تلاش با هیچکس تعارف نداریم!!! و برای اینکه این شهر و استان آبادبماند و آباد شود مطمئن باشید این موتور خاموش نخواهد شد ،دوران سختی است اما نگذاشتیم پروژه های این شهر بخوابد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه اظهارکرد:در اولین روز از دوران نمایندگی ام درمجلس گفتم که کهگیلویه و بویراحمد استانی است که اگر چشمانت را ببندی می فهمی که به این استان وارد شده ای چون به سنگ لاخ ها ،ترافیک و چاله چوله ها وارد می شود و امروزهم اگر چشمانت را ببندی می فهمی که به گچساران نزدیک شده ای چرا که جاده امنی پیش رو خواهی داشت.

مسیرمان را هموار کردیم

وی گفت:این تلاش ها باید ادامه پیدا کنند از این طرف مسیرمان را به اصفهان از طریق تونل بزرگ کوه دیل هموار کردیم و تا سال آینده به همت سرداران سازندگی ایران باز خواهد شد و کاری که در مخیله هم نمی گنجید بنا خواهد شد.

از بنده ایراد می گیرند

تاجگردون تصریح کرد:مردم گچساران! شاید سختی باشد، بیکاری باشد اما یک چیز را فراموش نکنید که موتور خدمت و کار ادامه خواهد داشت! و اگر گله ای است به موارد دیگری است و برخی ها هم سوز براین موارد می ریزند و از بنده ایراد می گیرند؟! .

فرهنگ را عوض کردیم

وی افزود:هر باری که به گچساران آمدم یک برنامه داشتم یا پروژه افتتاح کردیم یا هم کلنگ زدیم ،اما از نماینده انتظار داشتندکه مهمانش شود،نماینده هیاتی همراهش باشد ،نماینده به فاتحه رود و در ختم سخنرانی کند ،اما فرهنگ را عوض کردیم!!! که نماینده باید کار کند و قدمش ،قلمش ، فکرش و نگاهش پول ، کار و برنامه بیاورد.

تاجگردون اظهارکرد:وقتی که همین خیابان را شروع کردیم همین "حاج رحیمی" و جناب "زینل زاده" برخی وقتها از فشار پروژه بسیار اذیت می شدند،آبادانی مقاومت می خواهد در مقابل تحجر،مقاومت می خواهد در مقابل آنهایی که سنت را نگه داشتند!!! و اجازه نمی دهند جوانان ما آینده ای را برای خودشان رقم بزنند و به آینده شان امیدوار باشند؟!!!.

گذشت آن زمانی که مردم گول بخورند

نماینده گچساران و باشت در مجلس افزود:در همین محله های خراب،آنهایی که نقد می کنند برود و بگردند،گذشت آن زمانی که مردم گول بخورند !!!مردم خانه های نو را می بینند و کوچه های خرابی که آباد شده است را می بینند و گذشت آن زمانی که بنشینی و چیزی بگویی که بوی خدمت ندهد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درادامه اظهارکرد:من اجازه نخواهم داد اول به خودم که بابت منافع مردم معامله کنم!!!، با دنیا بروی منافع ایران معامله نخواهم کرد ،با کشور بروی منافع استانم معامله نمی کند و با هیچکسی که روزی قدرت های پوشالی شکل می داند و امروز صدا و سوزشان بلند شده است معامله نخواهم کرد ولو اینکه نباشم؟!.

به عقب برنگردید

وی تصریح کرد:مردم عزیزشمایید که سرنوشت خودتان را رقم می زنید من و امثال بنده رفتنی هستیم و آنچه که مهم است آینده شماست و به عقب برنگردید! و آنانی که فریادبرمی آورند در حالی که  منافعشان پریده است و اگر قرار باشد من نباشم ما تعیین خواهیم کرد که چه کسی آینده باشدنه شما!!!.

به ساز شما که برقصد

تاجگردون گفت:وزیرمی آوریم ناراحت می شوند،نمی آوریم باز هم ناراحت می شوید، کار می کنیم ناراحت می شوند ،می سازیم باز هم ناراحت می شوند،نمی دانیم به ساز شما که برقصد و چگونه برقصیم؟!.

نماینده گچساران و باشت درمجلس افزود:امروز حسینیه ای را با حضور وزیر صنعت در این شهر کلنگ زدیم متعلق به قشقایی هایی که در این شهر احساس مظلومیت می کردند؟؟!!، بنده یک لرهستم اما افتخار می کنم که 70درصد قشقایی های این شهربه بنده رای دادند.   

وی بیان کرد:این مردم را یک موضوع راضی می کند و آنهم بوی خدمت است و این مردم را تنها یک نگاه اصلاح می کند اینکه نگاهت خدایی باشد !!!و این مردم را یک امر راضی می کند که احساس کنند از کلامتان مهر و مهربانی بیرون می آید و ما همه چیز را هم درکنار هم می خواهیم؟!!!.

با تاجگردون هم نباید تعارف کرد

تاجگردون اظهارکرد:نمی شود که مال برای من باشد اما آهش برای شما باشد؟؟؟،اگر پست و مقامی است باید برای همه باشد؟؟؟ و با هیچکسی هم نباید تعارف کرد!و اگر تاجگردون را هم احساس کردید که نماینده بی عرضه ای است، اصلا تعارف نکنید؟!!!.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد:اصلا با تاجگردون ها تعارف نداشته باشید و ببینید که مدیرش کار می کند یا نه؟!!!این بنای بلادیان حتی یک ریالش از پول شهرداری و عوارض شهری نیست و از تهران آمده است وبه قولی اصطلاحا باد آورده است؟!.

حق این نبود که امروز رنج بکشم

وی گفت:برخی ها فکر می کنند پول را باد می آورد در حالی که پول را قلم و فکر می آورد و برخی هم پول می آید اما می خورن، حیف در آن دوران نفت 100دلاری و 4میلیون بشکه ای نبودیم !!!والله حق ما این نبود که امروز رنج بکشم و خیلی ها را در تهران از خودم ناراحت کنم که بگویم شهر من این است.

تاجگردون گفت:امروزافتخار من این است که شهرم به عنوان پایلوت کشور مطرح شده است و این الگوی خیابان بلادیان تفکرش از بچه های این شهر است و فراموش هم نکنیم که کجا بودیم و کجا  می خواهیم برویم.

وی افزود:امسال در سالگرد انتخاباتمان برنامه افتتاح داریم و کمتر اتفاق می افتد که مسئولی کلنگ پروژه ای را خودش بزند و خودش هم افتتاحش کند !!!و در 18ماه کلنگ زدیم و بهره برداری کردیم و 32هزار نفر روز در این پروژه کار شد.

زیباترین تابلوهای شهری

تاجگردون گفت:قول می دهم یکی از بهترین و زیباترین تابلوهای شهری در محلات لبنان و سادات این شهر اجرا شود که هر ایرانی که از این شهر می گذرد این تابلوی زیبا را ببیند،یادتان باشد مسجد سلیمان نفت داشت اما امروز به زور می سازند و نگذارید وقتی نفتمان تمام شد برویم و بچه هایمان باید آینده خوبی داشته باشند.

پیر بازی های سیاسی ام

وی تصریح کرد:همه باید جوان فکر کنیم تا آینده مان هم تغییر کند و یک راه دارد که با وحدت و با هم بودن پیش برویم؟!!؛هر کاری هم جای خودش،خودم پیر بازی های سیاسی ام!!! یعنی در بازی های سیاسی می دانم دیگر چه خبر است؟.

نماینده گچساران و باشت درمجلس افزود:یک چیز را نباید فراموش کنیم،که هروقت کار کردید مردم با شما خواهند بود، شخص روحانی که بالای منبر می روی اگر متناسب با قشر جوان جدیدحرف زدی دین را جوان می فهمد،مردم می فهمند و همه سعی کنیم که دلهایمان را جوان کنیم  و آینده را هم بهتر!!!.

پای خدمت را تعطیل نمی کنیم

تاجگردون گفت:بنده روی قولم هستم و خواهم بود اینکه شبانه روزم را کار کنم حتی اگر مریضم باشد با همین دلِ درد و سرِدرد پای خدمت را تعطیل نمی کنیم و شما هم مردم عزیزاجازه ندهید خودتان را فراموش کنید!!!.

برخی می گویند این ضد انقلاب است

وی درادامه اظهارکرد:امروز هر جای دنیا که می روید یک چیز را فراموش نمی کنیم و آن عزت و سربلندی کشورمان است و افتخار این را داشته ام که در ده ها مجامع بین المللی حضور پیدا کنم برخی می گویند این ضد انقلاب و این ضد نظام است.

نماینده گچساران وباشت درمجلس تصریح کرد: مرد حسابی اگر تاجگردون بچه این انقلاب و نظام نبود محرمانه ترین جلسات و دیدارهای محرمانه این نظام را می سپاردند که تاجگردون همراهی کند،حتما بچه این نظام و نیز وفادار به آرمان های انقلاب و شهدای این سرزمین هستم.

با هیچکسی معامله نمی کنم

تاجگردون اظهارکرد:باید با مردم صاف و صادق بود!!! و باید یک جور با مردم قدم بردارید در قلم ، فکر در راه و تصمیم باید همیشه خدا و انصاف را مد نظر داشته باشید؟؟؟ در قَسمی که در مجلس یاد کردم که با هیچکسی معامله نکنم! و چرا برخی انتظار دارند که برای متامع شان و پوشاندن پرونده هایشان معامله کنم ،معامله کنم برای اینکه به جایی برسند و یا اینکه زمین خواریشان را بپوشانند؟!!!.

خر داغ می کنند و بوی کباب نیست

وی افزود: به تمام مسئولین این شهر تاکید می کنم که پرده ها را کنار بزنید ؟؟؟و به مردم خدمت کنید و این چیزهایی که وجود دارد و این بویی که می شنوید به قول عموی عزیزم حاج بهرام تاجگردون خر داغ می کنند و بوی کباب نیست!!!.

تاجگردون گفت:این مردم عزت و آینده می خواهند، شادباشید!،دلتان رنجور است و این سختی ها می گذرد و فرزندان شما مقاومت می کنند و آنهایی که در آن سرمرزها مقاومت می کند و هر روز شهداء را بردوشمان خاک می کنیم این مقاومت ارزش دارد و آن کسی که زحمت می کشد از قاسم سلیمانی گرفته تا آن کسی که در جبهه دیپلماسی می جنگد همه به پای ایران می جنگند، به پای کشوری می جنگند که یک رهبر فرزانه دارد.

وی افزود:امروزدر سومین سالگرد پیروزی انتخاب یکبار دیگر با شما عهد می بندم که اگر خداوند عمر دهد تا پایان خدمتم با شما خواهم بود و یک لحظه هم دریغ نخواهم کرد،بعد هم هرچه خدا خواهد و ملت، مطمئن باشید که باشم یا نباشم یکی حتما با شما خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها