نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. آذر 1397 - 15:54
رئیس شورای شهرگچساران در پاسخ به انتقادات مطرح شده تاجگردون به شورای شهر در خصوص کم کاری در جذب اعتبارات گفت:خوب بود نماینده گچساران و باشت ابتدا با اعضای شورای شهر جلساتی برگزار میکرد و از کم و کیف مکاتبات ما اطلاع پیدا میکرد سپس اظهار نظر می کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان با حضور خبرنگاران و فعالین حوزه رسانه گچساران در سالن جلسات شورای اسلامی شهر دوگنبدان برگزار شد، این نشست خبری در حالی برگزار شد که آخرین نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان اسفند سال ۹۶ برگزار شده بود و شورای اسلامی شهر دوگنبدان در ۹ ماه گذشته نشست خبری نداشت.

اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان در ابتدای این نشست خبرنگاران و رسانه ها را چشم بینای جامعه دانسته و اعلام کردند: رسالت خطیری برای بیان حقایق و انتقال آن به مردم بر عهده خبرنگاران و اهالی رسانه است که در این راه سلامت نفس، شجاعت و صداقت مهمترین ابزار این قشر پویای جامعه است.

اعضای شورای شهر دوگنبدان شب گذشته در فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفت،اولا ” شورای شهر دوگنبدان از مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبراست ، دوما” آن را اهانت به اعضای شورای شهر دوگنبدان دانسته آن را رد می کند و این هجمه ها را منصفانه نمی دانند.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفته حاضر نیستم اجازه دهم یک ریال از حق مردم شهرم در این غبار اختلاف و ندانم کاری ضایع شود و به همت فرماندار محترم و مسئولین استان این اعتبار را به بقیه ادارات میدهند چرا وی این همکاری را با شهرداری انجام نمی دهد.

اگر برای گچساران پول و اعتبار آمده و کاری صورت نگرفته است از راس دنبال مقصر باشیم.

کاش نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای شهر نشستی برگزار می کرد سپس مطالب منتشر شده را در پیج شخصی خود منتشر می کرد.

۵۷میلیارد ریالی که بابت برگشت ان اعضای شورای شهر دوگنبدان را خائن نامیده اند،دوبار مناقصات ان برگزار شده ولی به علت اینکه پاکات و مدارک پیمانکاران شرکت کننده دارای نواقص بود برنده ای نداشته است.

اولویت شورا آسفالت،رفع مشکل ترافیک،ایجاد فضای سبز ، جدولگذاری و پیاده روسازی می باشد ولی اعتبارات به جاها و پروژه های دیگر اختصاص داده می شود.( اعتبار برای شهرداری در نظر گرفته می شود ولی عملا” اعتبارات برای پروژه های که مد نظر خودشان قرار دارد اختصاص داده می شود)

ما سکوت کردیم که وحدت جامعه خدشه دار نشود.

شورای شهر رسالت خود را انجام داده است و به علت کندی پروژه ها از شهروندان عذرخواهی می کند.

شورای شهر دوگنبدان عضو شورای برنامه ریزی استان نمی باشد و تاکنون شورای برنامه ریزی استان نخواسته که عضوی از شورای شهر به عنوان نماینده مردم در این شورا حضور داشته و ایده و نظری ارائه دهد.

نوع انتخاب پروژه،پیمانکار و اعتبار در حیطه اختیار شورای شهر تاکنون نبوده و نیست.(شورای شهر وظیفه بررسی یک پروژه پیشنهادی و به تصویب رسیدن آن را برعهده دارد)

اگر مشکلی جهت روند اجرائی پروژه ها، درصد پیشرفت ،اعتبار و موانع وجود داشته باشد شورای شهر با شهرداری مکاتبات لازم را انجام داده است.

شورای شهر نامه ها و مکاتباتی مربوط به مسائل مالی با شهرداری انجام داده که اکثریت بدون پاسخ مانده است.

اعضای شورای شهر با قدرت انتخاب شده و بر سرکار آمده اند و با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهند ،کسانی که می گویند شورای شهر باید استعفاء دهند این آرزو را به گور خواهند برد.

آدم های ضعیف ، وامانده و کسانی که دچار آسیب های اجتماعی هستند استعفاء می دهند.

اگر قرار بر این شد شهردار تغییر کند اعضای شورای شهر خود شهردار را تغییر خواهند داد اجازه نخواهیم داد انها که نقشه کشیده اند شهردار را تغییر دهند.

سید ناصر حسینی رییس شورای شهر دوگنبدان:اظهارات تاجگردون واقعیت ندارد

رییس شورای شهر دوگنبدان در پاسخ به انتقادات مطرح شده تاجگردون به شورای شهر دوگنبدان در خصوص کم کاری در جذب اعتبارات گفت:خوب بود نماینده گچساران و باشت ابتدا با اعضای شورای شهر جلساتی برگزار میکرد و از کم و کیف مکاتبات ما اطلاع پیدا میکرد سپس اظهار نظر میکرد.
وی افزود:ما مکاتبات مستند داریم و موارد گفته شده از سوی تاجگردون واقعیت ندارد.

سید ناصر حسینی تأکید کرد:شورا کار خود را به نحو مطلوب انجام داده است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها