نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آذر 1397 - 13:47
امام جمعه گچساران گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که همه بایدحواسشان را جمع کنند و ممکن است امریکا در سال 97جنجال کند و نقشه را برای سال 98و نیز بحث انتخابات دنبال کنند و تلاش کنند نا امنی ایجاد کنند و مانند سال 88فتنه ایجاد کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به دیدار جمعی از خانواده های معزز شهداءبا رهبرمعظم انقلاب،اظهارکرد:مقام معظم رهبری در فرازی بیان فرمودندکه روحیه و اعتقاد جوان مومن انقلابی است که ما را مثل کوه درمقابل حوادث نگه می دارد.

وی افزود: امروز جمع زیادی از جوانان مدام به مسئولین و مقام معظم رهبری بیان می کنند که آماده شهادت هستند و می گویند اجازه بدهید هرنقطه ای از عالم از اسلام و مسلمین دفاع کنیم؛حضرت آقا نیز در این دیدار نکته تلخی بیان فرمودندکه برخی عناصر انقلابی از راه برگشتند و برخی از کسانی که زمانی جزو نیروی های انقلاب بودند از راه برگشتند و انقلاب ریزش هایی هم داشت.

حجازی گفت:مقام معظم رهبری باز فرمودنداما چند برابر هم رویش در طول مسیر انقلاب داشتیم  و امروز پس از چهل سال جوانان مومن انقلابی که دفاع مقدس را ندیدند ،اما وسط میدان می روند و آماده شهادت هستند؛نقشه آمریکا لو رفت و می خواهند به کمک تحریم و کارهای ضد امنیتی در ایران اختلاف و جنگ داخلی ایجاد کنند و به نوعی در درون کشور اختلاف ایجاد کنند.

 خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:گروهی می خواهند به بهانه تحریم ها خود را تسلیم دشمن کنند درحالی که خواست دشمن این است که اختلاف ایجاد کند و به نوعی جنگ داخلی راه بیاندازد،می گفتند ایران در سال 97تابستان داغی خواهد داشت و چهل سالگی انقلاب را نخواهند دید.

حجازی اظهارکرد:آن ترامپ احمق گفته بود که اجازه نخواهیم داد که ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب را لمس کنند که به کوری چشم دشمنان ملت ایران چهلمین سالگرد انقلابش را با شکوه هرچه تمام تر برگزار خواهد کرد.

امام جمعه گچساران افزود:امسال با عنایت امام زمان(عج)جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامکی باشکوه تر برگزار خواهد شد و به همین دلیل ستادی در کل کشور تشکیل شد که همه مسئولین و ملت در این ستاد سهیم و دخیل هستند و حلقه اتصال بین مردم و مسئولین این ستاد است که جشن 22بهمن امسال با عظمت و شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد:رهبری فرمودند که همه بایدحواسشان را جمع کنند و ممکن است امریکا در سال 97جنجال کند و نقشه را برای سال 98و نیز بحث انتخابات دنبال کنند و تلاش کنند نا امنی ایجاد کنند و مانند سال 88فتنه ایجاد کنند.

حجازی بیان کرد:این جنایتی که آل سعود برای اشغال گری یمن انجام می دهند به ضرر خودشان تمام می شود و نزدیک 4سال است که مردم یمن در شرایط بسیاری سختی به سر می برند و حضرت آقا فرمودندکه خادمین حرمین شریفین باید حامی و یاریگر مظلوم در مقابل ظلم و دشمنان باشند که متاسفانه عکس این قضیه صورت گرفته است.

خطیب جمعه گچسارن در ادامه با اشاره به 25آذرماه ولادت با سعادت امام حسن عسکری علیه السلام اظهارکرد: این روز بزرگ و خجسته را خدمت همه نمازگزاران ،ملت بزرگ ایران و همه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

حجازی درادامه با اشاره به وفات حضرت معصومه سلام الله علیها بیان کرد:روز 27آذرماه جاری وفات شهادت گونه کریمه اهل بیت ،حضرت معصومه سلام الله علیهاست که نکات مهمی است لازم است بدانیم که مقام حضرت فاطمه معصومه(س) مقام بزرگی دارند و به روایتی زیارت قبر این کریمه اهل بیت همانند زیارت قبرحضرت فاطمه زهرا(س)است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها