نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. آذر 1397 - 12:12
رئیس دانشگاه های آزاد کهگیلویه و بویراحمدگفت:برخی مسئولیت ها ویرانگر هستند ،ما حق نداریم حقوق بیت المال را نادیده بگیریم و باید نگاهمان اینگونه باشد که مدیر و کارمند در کنار هم باشند و دست در دست هم بدهند تا بتوانیم در این راه موفق باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،کرم جانی پور،رئیس دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه آزاد گچساران گفت:در مبانی دین ما کسانی که مسولیت به آنها واگذار می شود اگر نگاهش نگاهی خوب به آینده باشد می تواند برای جامعه مفید باشد.

وی افزود:ما باید ببینیم نگاهمان به مسئولیت چگونه است،برخی مسئولیت ها ویرانگر هستند و مشاهده کرده ایم برخی نتوانسته اند در دوره مسئولیت خود موفق باشند.

جانی پور اظهارکرد:هر گاه مسئولیتی به ما سپرده می شود باید بتوانیم آنگونه که شایسته است حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد گفت:مراکز علمی و دانشگاهی مسئولیت خطیری بر عهده دارند که نقش ویژه ای در جامعه و آینده دارند از این رو مسئولیت در دانشگاه ها از گزینش های خاص خود عبور می کند.

وی افزود:دانشگاه آزاد گچساران از بدو تاسیس خود خدمات مطلوبی در این سالها ارائه داده است و دانشگاهی است که روزی دوازده هزار دانشجو داشته است.

جانی پور تصریح کرد:یکی از دقیق ترین نهادها که به صورت دقیق بررسی می شود همین دانشگاه آزاد است و مجموعه های مختلفی روزانه دانشگاه های آزاد را رصد می کنند.

وی افزود:افرادی که اینجا بودند پس از اینجا رشد و ترقی و پیشرفت داشته اند چنانکه شاهد هستیم دکتر زراعت کیش؛ دکتر محمودی؛ دکتر افتخاری و حقیر در همین دانشگاه خدمت کرده ایم و باید گفت دانشگاه آزاد گچساران دانشگاهی رئیس پرور است.

جانی پور درادامه اظهارکرد:شخصا فردی هستم که زیاد تودیع شده ام و همیشه از مسئولین شهر دعوت کرده ام و آنگونه که از رئیس جدید تمجید کرده ام که شایسته است.

وی افزود:ما حق نداریم حقوق بیت المال را نادیده بگیریم و باید نگاهمان اینگونه باشد و باید مدیر و کارمند در کنار هم باشند و دست در دست هم بدهند تا بتوانیم در این راه موفق باشیم.

جانی پور درادامه تصریح کرد:از تهران به بنده اختیار تام داده اند تا بتوانیم در راستای اهداف سازمان قدم برداریم.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها