نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. آذر 1397 - 12:01
فرماندارگچساران گفت:یک نفر نمی‌تواند شق‌القمر کند همه باید دست به دست هم بدهند و حرف زدن نیز کار آسانی است اما بحث انتقادی باشد من نیز می‌توانم پشت تریبون از بالا تا پااین را بشورم و هرچه دلم خواست بگویم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی،فرماندارگچساران در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت:  جای آقای ملک‌زاده را در این مراسم خالی می‌بینم، از زحمات همه عزیزانی که قبل از آقای ملک‌زاده بودند و چه افرادی که با وی تلاش کرده و زحمت کشیدند نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود:دانشگاه آزاد گچساران از افتخارات علمی استان کهگیلویه و بویراحمد و جنوب کشور بوده و از دانشگاه‌های مادر است.

رحیمی درادامه  با اشاره به سخنان رئیس دانشگاه‌های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر اینکه گچساران رئیس پرور است، گفت: گچساران رئیس‌پرور نیست بلکه نخبه‌پرور است.

وی درادامه تصریح کرد:من به عنوان  فرماندار گچساران اعلام می‌کنم در کشور بیش از ۳۰۰ شهرستان داریم که در سه سال متوالی مقام یک تا ۵ کشور را کسب کرده‌ایم آن هم با سند و مدرک،لذا افتخار ما این است که در رده های مختلف هستند نخبگانی که ما نتوانستیم آنها را در رده‌های مختلف کشور معرفی کنیم و با شناختی که من از تاجگردون دارم اگر هر نماینده بتواند از شهرستان و استان خود در وزارتخانه‌های مختلف نیرو بکار ببرد ولو در پست‌های کارشناسی هرکدام یک نماینده می‌شوند برای آن شهرستان و استان.

فرماندار گچساران اظهارکرد: ارزش و جایگاه دانشگاه بسیار برای ما مهم است ودوست داشتم این تودیع و معارفه در فضایی بزرگتر  و بهتر برگزار شود؛ من از عدم حضور آقای ملک‌زاده در این جلسه اطلاع ندارم اما می‌گویم ایشان به هر دلیلی باید در این مراسم حضور داشت هر کاری هم می‌خواهد داشته باشد اگر آن کار شخصی‌ترین کار باشد و خدای ناخواسته وفات یکی از بستگان درجه یک وی نیز بود، باید حضور پیدا می‌کرد.

رحیمی درادامه  با ذکر خاطره‌ای از دکتر میشان رئیس سابق دادگستری گچساران تصریح کرد: در جلسه‌ای آقای تاجگردون به وی گفت "شما بسیار پاستوریزه هستید" یعنی خیلی سوسول هستید حالا دکتر ملک‌زاده این سوسول‌بازی اش نیز همین‌گونه بوده یعنی هروقت به سراغ او می‌رفتیم با یک لحنی می‌گفت آقای حاجی می دانید که من اینجورم من آنجورم  که ما می‌گفتیم اگر می‌خواهی تا ما یک چیزی هم به شما بدهیم حالا آقای جانی‌پور ما چیزی نخواستیم.

فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر راهی بود که ما می‌توانستیم از اعتبارات تملک دارایی‌ها، استانی به دانشگاه آزاد کمک کنیم مشکلی نبود چون دانشگاه و بنیه علمی باید تقویت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: امام علی(ع) نیز فرموده‌اند اگر پست‌ها ماندگار بود به من و شما که نمی‌رسید پست یک مسئولیت است یا بازنشسته می‌شوی یا ترقی می‌کنی یا جابه جا می‌شوی این نباید باب شود که من فرماندار را اگر قصد داشتند تغییر دهند قهر کنم یا صلح کنم نیایم بیایم و پای طایفه به میان بیاید که چرا عزل کردند چرا گذاشتند این بد می‌شود و تبدیل می‌شود به یک فرهنگ طایفه‌ای.

رحیمی افزود: اگر و اگر آقای ملک‌زاده از این بابت در جلسه نیامده که مرا تغییر دادند، ما گله داریم ؛آقای ملک‌زاده سه چهار سال در دانشگاه آمده‌ای و همه دانشجوها به تو افتخار کرده‌اند برداشت ما این است که هر چه در توان شما بود برای دانشگاه آزاد انجام داده‌ای و جو دانشگاه نیز جو خوبی بود و حاشیه‌ای نیز وجود نداشت.

وی ادامه داد: یک نفر نمی‌تواند شق‌القمر کند همه باید دست به دست هم بدهند و حرف زدن نیز کار آسانی است اما بحث انتقادی باشد من نیز می‌توانم پشت تریبون از بالا تا پایین را بشورم و هرچه دلم خواست بگویم.

فرماندار گچساران تصریح کرد: هر مدیری که بخواهد پشت میزش بنشیند بعد برنامه بیاید و روتین و بخشنامه پاسخ دهد این کار را رئیس دفتر نیز می‌تواند انجام داد هر مدیری که زنگ زدید هرروز پاسخگو بود بدانید بیکار است و شاید بگویند آدم بسیار خوبی است هر وقت تماس گرفتیم جوابمان  را داد اتفاقا در جای خود آدم بدی است باید کار انجام داد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها