نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. آذر 1397 - 10:20
آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزادگچساران درحالی برگزار شد که عدم حضور رئیس اسبق این دانشگاه در این مراسم ازمهمترین حواشی آین آیین بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با حضور رئیس دانشگاه‌های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولین شهرستانی در محل سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزار شد،در حالی که عدم حضور "ملک زاده" رئیس سابق دانشگاه آزاد گچساران دراین آیین از مهمترین حواشی این مراسم بود.

 «اسدالله ملک‌زاده» به مدت 4 سال این مسئولیت را بر عهده داشت،«حسین اسماعیلی» دارای مدرک دکتری زبان و ادبیات فارسی و عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی است.

 درحکمی از سوی «محمدمهدی طرانچی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، «حسین اسماعیلی» به‌عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی گچساران منصوب  شده است.

حسین اسماعیلی در بخشی از سخنان خود دراین آیین گفت:از روز گذشته چندین بار با جناب ملک زاده تماس گرفتم که از خدمات ایشان درطول این چند سال هم تشکر کنم و هم از تجارب ایشان به نوعی هم بهرمند شویم و نیز ایشان را برای حضور در این آیین دعوت کنم که متاسفانه ایشان جواب تماس های بنده را ندادند که اگر بنده جای ملک زاده بودم اینچین نمی کردم.

وی افزود:بسیج دانشجویی را با هفکری عزیزان تقویت خواهم کرد و برنامه های فرهنگی را در اولویت کاری ام قرار خواهم داد؛باید شرکت های دانش بنیان را راه اندازی کرد و دربحث های اقتصادی  و ارتباط با صنعت را تقویت کرد.

فرماندار گچساران نیز در بخشی از سخنانش گفت:آقای ملک زاده باید در این جلسه مهم حضور پیدا می کردند و هیچ توجیهی درباره عدم حضور وی اصلا قابل قبول نیست.

عبدالرحیم رحیمی افزود:ملک زاده گفته بود که زمانی که دانشگاه آزاد گچساران را تحویل گرفتم 4میلیارد تومان بدهی داشت که این بدهکاری درحال حاضر به صفر رسیده است.

درادامه این آیین جانی پور رئیس دانشگاه های آزاد استان هم گفت:دانشگاه های آزاد گچساران و دهدشت به عنوان دانشگاه های ضرر ده محسوب می شود که چالش بزرگی را بوجود آورده است و به دلایل مختلفی درحال ضرر دهی هستند که با ادامه این روند دانشگاه یاسوج هم در آینده ای نزدیک زیان ده خواد بودکه در حال تلاش و رایزنی برای برون رفت از چنین وضعیتی هستیم.

گفتنی فرزند مرحوم حجت السلام خواجه زاده از مهمان ویژه این مراسم در دانشگاه آزاد گچساران بود.

انتهای پیام

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها