نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آذر 1397 - 11:29
شاهرخ داوودی و ابوطالب عوض زاده در احکامی جداگانه به ترتیب به عنوان سرپرست امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران و رئیس امور فرهنگی و هنری این شرکت منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در حکمی از سوی فرهاد جعفری مدیر منابع انسانی نفت و گاز گچساران، "شاهرخ داودی" به عنوان سرپرست امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد.

 در این حکم آمده است، با عنایت، تعهد، تجارب و توانمندی جنابعالی در امور اجرایی و ورزش به موجب این اطلاعیه به عنوان سرپرست امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران منصوب می شوید.

 امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از اخلاص، تلاش و همراهی سایر کارکنان و نظارت برحسن اجرای آییئن نتمه ها، مقررات و کنترل هزینه ها در جهت اهداف سازمان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

 در ادامه این حکم آمده است، با توجه به اهمیت و نقش ورزش در ارتقاء سلامتی، نشاط، انگیزیش، تعهد و ارتباط سازمانی کارکنان و جایگاه ورزش به عنوان پیشگیری از فرسودگی شغلی و کاهش آسیب های اجتماعی  در محیط  کار و خانواده توجه و تحقق آن ها را اهتمام جدی نمایید.

 گفتنی است، محمد حبیبی نژاد رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز و نیز یونس کریمی به عنوان سرپرست امور ورزش این شرکت مشغول خدمت بودند.

در حکمی دیگر  از سوی عزت الله دلاویز، رئیس خدمات اداری و اجتماعی، "ابوطالب عوض زاده" به عنوان رئیس امور فرهنگی و هنری شرکت نفت و گاز گچساران منصوب شد.

 در این حکم آمده است، امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره گیری از ظرفیت های موجود فرهنگی و برنامه ریزی هدفمند برمبنای سیاست های فرهنگی وزارت نفت با هدف ارتقا سطح معرفت، دانش و فرهنگ اسلامی و همچنین رضضایتمندی کارکنان  و خانواده های آنها موفق و موید باشید.

 در ادامه آمده است، ضروری است در انجام امور محوله با بکارگیری نیروهای کاردان، متعهد و کارآمد و با برنامه ریزی و سازماندهی تمام امکانات و منابع موجود نسبت به انجام وظایف محوله مجدانه کوشش نمایید.

 گفتنی است  پیش از این "اسکندر ملک زاده" به عنوان رئیس امور فرهنگی و هنری نفت و گاز گچساران مشغول خدمت بود.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها