نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آذر 1397 - 17:44
با توجه به روند سینوسی تیم نفت و گازگچساران در هفته ها اخیر ونتایجی که کسب کرده است باید دید نفتی ها در ادامه فصل می توانند با نتایج خود توفیقی در رسیدن به لیگ دسته اول کسب کنند یا خیر؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در هفته دوازدهم این رقابت ها دو تیم نفت و گازگچساران و شهرداری فومن مقابل هم صف آرایی کردند.

این دیدار که در زمين چمن بی كيفيت و گل آلود "آزادی" شهرفومن برگزار شد باوجود برتری فنی نفتی های گچساران ؛در پایان این تیم شهرداری فومن بود که با نتيجه ٢ بر ١ برنده اين دیدار نابرابر شد.

"سجاد اخباری" و "میلاد بختیاری" برای شهرداری فومن و "رضا قیالی" بازیکن تعویضی نفت و گازگچساران برای این تیم نیز گلزنی کردند.

در اين بازي زيبا و پر برخورد بازيكنان با تعصب نفت و گازگچساران باوجود نامساعد بودن زمين چمن مسابقه و قضاوت هاي ناعادلانه داور مسابقه صاحب موقعيت های بسياری شدند اما روی بد فوتبال در اين دیدار نصیب نفتی ها شد تا موقعيت های صد درصد گلزني نفتی در شرايط بد زمين فومن بی ثمر بماند.

با این تفاسیر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون با انجام 11بازی، 4 برد، 3 مساوی، 4باخت و با کسب 15 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است؛تیم نفت وگاز گچساران نیزدر دیدار قبلی خود با تیم بعثت کرمانشاه به پیروزی دست یافته بود.

هرچند نفتی های گچساران در این فصل با "علی نیکبخت" سرمربی کهنه کار خود فراز و نشیب های زیادی داشتند؛نفت و گاز فصل را با پیروزی آغاز کرد و با چند بازی خوب درابتدای فصل به آرامش نسبی رسید،اما دردیدارهای اخیر با "نیکبخت" نتایجی کسب کرد که به نوعی نفتی ها را جمع مدعیان صعود دور کرد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در اوایل فصل با توجه به امکاناتی که مدیران این تیم در اختیار مربیان وقت خود قرار داده بودند جزء مدعیان اصلی صعود به لیگ یک محسوب می شد اما این تیم با هدایت "علی نیکبخت" سرمربی ناموفق و برکنار شده خود نتوانست انتظارات مدیران و هواداران این باشگاه را برآورده کند تا این تیم وارد شرایط بحرانی شود.

این درحالی است که نفتی ها در دیدار قبلی خود با بعثت کرمانشاه بدون سرمربی به میدان رفتند و با اتکا بر دانش مربیان بومی خود توانست در ابتدا تیم را از لحاظ روحی تقویت کند و با تلاش بسیار و همت بازیکنان متعصب این تیم با ضربه زیبای "امید علیپور" بازیکن جوان این تیم دروازه تیم بعثت کرمانشاه را باز کند و نفت و گازمجدد به جمع مدعیان صعود به لیگ یک قرار گرفت.

بعد از این دیدار بود که بارقه های امید به اردوی نفتی های گچساران وارد شد و "یوسف نادریان" سرمربی نام آشنای فوتبال ایران باری دیگر هدایت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را برای یک فصل برعهده گرفت؛"یوسف نادریان" که پیشتر سابقه صعود به لیگ دسته اول در سال 92 با این تیم را در کارنامه خود داشت و در سال 94 با این تیم تا پلی آف لیگ دسته دوم رسیده بود اینبار در سال 97 و پس از کناره گیری علی نیکبخت یکبار دیگر از سوی مدیران باشگاه نفت وگاز گچساران سکان هدایت تیم فوتبال این باشگاه را برعهده گرفت.

هرچند نفتی های گچساران دردیداری که مستحق شکست نبودند دردقایق پایانی مغلوب شهرداری فومن شدند و اولین شکست نفت و گازگچساران با یوسف نادریان دراین فصل از رقابت ها را رقم زد؛ با توجه به روند سینوسی تیم نفت و گازگچساران در هفته ها اخیر  ونتایجی که کسب کرده است باید دید نفتی ها در ادامه فصل می توانند با نتایج خود توفیقی در رسیدن به لیگ دسته اول کسب کنند یا خیر؟.

تیم نفت و گاز گچساران در این فصل از رقابت ها با تیم های جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر،پاس همدان، بعثت کرمانشاه،نیروی زمینی تهران،خیبر خرم آباد،شهدای بابلسر،نفت امیدیه، شهرداری فومن،پرسپولیس گناوه وشهرداری بندرعباس در گروه دوم رقابت ها قرار دارد.

تیم های چوکا تاش،اتحاد کامیاران،شهرداری بم،مس نوین کرمان،استقلال اهواز،کاسپین قزوین،شهرداری همدان،فولاد نوین اهواز،داماش ایرانیان،مقاومت تهران،سردار بوکان،خوشه طلایی ساوه و ایرانجوان بوشهر در گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارند.

از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم و یک تیم هم از طریق پلی اف به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود می کند،از هر گروه نیز2 تیم به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد که باید دید نفتی های گچساران در پایان این رقابت ها می توانند همچون فصل های گذشته در جمع مدعیان صعود به لیگ یک قراربگیرد.

تيم نفت گچساران دوشنبه ١٩ آذر ماه جاری در گچساران به مصاف تيم شهرداری بندرعباس خواهد رفت.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها