نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. آذر 1397 - 7:25
فرمانده انتظامی گچساران گفت: با تلاش ماموران انتظامی گچساران سردسته اصلی باند تهیه و توزیع قرص های روانگردان در شهرستان گچساران دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید محمد موسوی، فرمانده انتظامی گچساران درگفت و گو با این پایگاه تحلیلی خبری دراین خصوص ،گفت:با توجه به توزیع و فروش قرص های روانگردان در سطح شهرستان گچساران مامورین کلانتری ۱۱ ضمن انجام تحقیقات در این راستا مبنی بر اینکه اشخاصی اقدام به فروش و توزیع و نگهداری این قرص ها می نمایند، تحقیقات کامل در این راستا صورت پذیرفت .

وی افزود:که سرشاخه این باند که شخصی به هویت معلوم ساکن شهرستان ماهشهر در استان خوزستان می باشد که یک اکیپ از مامورین کلانتری ۱۱ پس از دریافت نیابت قضایی به شهرستان ماهشهر عزیمت و پس از هماهنگی با دادستان ماهشهر در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری فرد مورد نظر شدند.

موسوی اظهار کرد:در این راستا در حین بازرسی از منزل شخص مورد نظر تعداد ۶۹هزار و 580 عدد انواع قرص روانگردان به همراه تقریبآ ۳۰ لیتر شربت متادون از منزل نامبرده کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم به همراه یک دستگاه خودرو به شهرستان گچساران انتقال که پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی  گچساران در پایان از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر دادو خاطر نشان کرد: مردم و همشهریان عزیز باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری نمایند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها