نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. آذر 1397 - 22:52
نماینده گچساران و باشت درمجلس گفت: شورای محترم نگهبان! بینی و بین الله اگر بنده چنین حرفی می زدم شما مرا تایید می کردید؟!،می دانم که تایید نمی کردید!آیا رای درجمهوری اسلامی با بیعت زورکی با یزید یکی است؟این به شعور مردم گچساران توهین کردن است و بعد هم دعوتش کنند بیاید در این شهر بازی سیاسی کند این کجا در جهت توسعه و آبادانی و عزت مردم گچساران است؟!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت درمجلس شورای اسلامی امشب در مراسم جشن میلاد پیامبر(ص)که درسالن مجموعه ورزشی پدخندق این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت گفت:از دعای خیرهمه مردم عزیز ممنون هستم و از همه کسانی که فرزندخودشان را به دعای خیرشان از روی تخت بیمارستان بلند کردند ،نیزقدردانی می کند.

بیماری ام خطرناک بود

وی افزود:بیماری نسبتا سخت و خطرناکی بود و خدا کمک کرد و دعای شما عزیزان بود که بنده امروز درخدمت شما باشم .

تاجگردون تصریح کرد:پیامبر اکرم(ص) گسترش مهر و مهربانی را در کل جامعه بشریت پیاده و ترویج دادند و تا به امروز سلاله او برجامعه ما جاری است، فرزندش امام جعفر صادق علیه السلام نیز همان امامی است که فضای مباحثه علمی را درجامعه آن دوران پیاده کرد.

هرچه داریم از بسیج است

نماینده گچساران و باشت درمجلس با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج گفت:امام راحل ما فرمودند که ای کاش یک بسیجی بودم،امروز امنیت میهن اسلامی و هر چه که داریم مدیون رشادت های رزمندگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود:مدت ها ست که بیان می کنم و نگران هستم ، امسال چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلابی اسلامی دردهه فجر است درحالی که حدود 70درصد مردم کشورمان انقلاب را درک نکردند،درحالی که10سال دیگر درصد بالایی از جامعه مان هم حتی جنگ تحمیلی را ندیده اند.

بسیج را آنچنان که باید باشد، باید حفظ کرد

تاجگردون گفت:برای نسل های جوان شاید جنگ یک افسانه شود ،اما نباید بگذاریم این اتفاق برای دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان صورت بگیرد ، بسیج را آنچنان که باید باشد ،باید حفظ کرد و بسیج را آنچنان که امام راحل فرمودند و شهدای ملت در این قاموس جنگیدند ،باید حفظ و صیانت کرد.

عمق جریان بسیج را به مردم نشان دهید

وی افزود:بسیج باید بماند و حفظ شود و وقتی که می گوییم هفته بسیج به ظاهر اوامر نرویم و بنده از گردانندگان برنامه های بسیج خواهش می کنم که عمق جریان بسیج را به مردم نشان دهید ،فردی در این شهر حدود 80ماه بسیجی بود و ندیدم حتی یکبار ازآن فرد تجلیل شود و ای کاش روزی بشود که در یک مراسمی همه بسیجیان و رزمندگان گچساران دور هم جمع شوند.

بسیج یک فرهنگ است

نماینده گچساران و باشت درمجلس گفت:خیلی از بسیجیان از قافله شهداء جا ماندند و امروز حسرت ها می خوردند،بسیج یک فرهنگ است که آن فرهنگ کشورمان را نگه داشته است، که باید قدر بسیج و این روزها را بدانیم و بسیج را به این و آن جریان وصل نکنیم.

تاجگردون تصریح کرد:در زمان انتخابات گفتم که برخی وقت ها هم شک می کنم جبهه ای که ما رفتیم جای دیگری بود؟و یا آن رزمندگان کسان دیگری بودند!،بسیج را آنچنان که فرهنگش است باید توجه کنیم و تداوم بدهیم و این هفته را به همه بسیجیان تبریک عرض می کنم.

خاطره تاجگردون از جنگ

وی درادامه به ذکر خاطره ای از دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:در شب های  عملیات، اغلب شام مرغ می دادند ،در یکی از عملیات ها از قضا مرغ فاسد نصیب یک گروهان می شود که درادامه  خیلی از بچه ها حالشان هم بد می شود.

تاجگردون گفت:مسئله به گونه ای بود که حتی توالت های صحرایی هم جواب نمی داد و فرمانده گروهان پیامی به عقبه فرستاد که گروهان را عقب بکشید و گروهان دیگر را جایگزین کنید.

برخی فضا را سیاسی می کنند

وی درادامه افزود:در فضای کنونی کشورمان بیش از هر چیزی که احساس می کنیم نیاز به کار و تلاش داریم ،گچساران ما روند خوبی را برای توسعه ، عمران و آبادانی در پیش گرفته است و جلو می رود ،برخی دوستان فضا را سیاسی کردند و در باشت هم عرض کردم.

سهم گیری درروند انتخابات

تاجگردون تصریح کرد:همه آن دوستانی که احساس می کنند عرصه خدمت را برای کسوت وکالت مردم برای نمایندگی می خواهند داشته باشند؛بالاخره تشخیص برعهده خودشان است،اما  این بازی و این فضا یک سهم گیری است و این سهم گیری هم متوجه بنده نیست و متوجه خودشان است که دارند از خودشان سهم می گیرند.

هرفردی ایده ای دارد می پذیرم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:بنده حدود یکسال و 7ماه دیگر اگرعمر هم اجازه دهد نماینده شما هستم و بخیل هم نیستم که اگر کسی کمک و ایده ای دارد هم بیان نکنم،درست است که عزیزی به شعور مردم گچساران توهین کرده است و با توهین به بنده به رای ملت هم توهین کرده است.

واگذارش کردم به قیامت

وی افزود:بنده این اقدام را واگذار کردم به قیامت،خیلی وقیحانه ، زشت و دور از ادب ،نزاکت و دین؛می گویند که اینکه کسی محبوب باشد ملاک نیست ،یزید هم محبوب بود،بعد آمدند که درستش کنند می گویند که رای زیاد مهم نیست خیلی ها هم با یزید هم بیعت کردند؟!.

سیاسی بازی درگچساران

تاجگردون گفت:شورای محترم نگهبان! بینی و بین الله اگر بنده چنین حرفی می زدم شما مرا تایید می کردید؟!،می دانم که تایید نمی کردید!آیا رای درجمهوری اسلامی با بیعت زورکی با یزید یکی است؟این به شعور مردم گچساران توهین کردن است و بعد هم دعوتش کنند بیاید در این شهر بازی سیاسی کند این کجا در جهت توسعه و آبادانی و عزت مردم گچساران است؟!.

مریضم و حالم خوب نیست

وی افزود:من وکیل شما هستم، مگر می توانم سکوت کنم،مریضم و حالم خوب نیست و دکترم گفته حرف نزن،نمی شود حرف نزنم.تو به رای مردم و ملتم توهین کردی، یزید که بود من کی هستم؟ یزید فرزند کی بود من فرزند کی هستم؟،یزید شیر کی را خورد و من شیرچه کسی را خوردم؟،یزید کجا جنگید من کجا جنگیدم؟ یزید زیر بیرق چه کسی بود و من زیر بیرق چه کسی؟

کجا چنین درسی خوانده ای؟

تاجگردون گفت:این ملت وضو گرفتند و رای دادند، بیعت کنندگان با یزید با نیزه و شمشیر رفتند و بیعت کردند، آیا این ها یکی هستند؟،تو در کجا چنین درسی خوانده ای؟یک روزی به بنده گفتند که تو گفته ای با روحانی به جهنم می روی اما با این ها نمی روی ،همان موقع هم همین حرف را زدند و گفتند ما بهشتی هستیم و آنها جهنمی و ما حسینی هستم و آنها یزیدی هستند.

نماینده گچساران و باشت درمجلس اظهارکرد:گفتم اگر بهشتی که رسول اکرم و قرآن بیان کردند و بهشتی که به آن عشق می ورزیم این است!؛اگر آن بهشتی که شما تعریفش می کنید آن بهشتی نیست که ما پای منبرها شنیده ایم،فیلسوفی می گوید انسان های روزگار به سه روش دین را کسب می کنند و با آن زندگی می کنند و هر سه روش اشکال ندارند.

وی افزود:یک گروه کسانی هستند که به صورت مصلحتی دین داری می کنند یا مصلحت دنیا و یا مصلحت آخرت،گروه دوم کسانی هستند که دین را با معرفت کسب می کند و سعی می کنند دین را بفهمند و درک کنندو گروه سوم کسانی هستند که دوست دارند دین را تجربه کنند و بفهمند دین یعنی چه؟،که بستگی دارد ما کدام یک از این گروه ها باشیم و هیچ ایرادی هم ندارد.

نمی گویم که تو انقلابی نیستی؟

تاجگردون تصریح کرد: کسانی که نقد می کنید به دین و انقلاب،نمی خواهم بگویم که تو انقلابی نیستی ،نمی خواهم بگویم که تو دین نداری،دین ما و قرآن ما همه یکی است، دین من مخالف شادی نیست و دین ما همین را می گوید.

یاد گرفته ام که مخالفم را تحمل کنم

نماینده گچساران و باشت گفت:من درمکتبی یاد گرفته ام که مخالفم را تحمل کنم و تحمل کنم کسی را که نقدم می کند؛من این را توهین می دانم و از مسئولین محترم شهرم برادران عزیز بسیج،سپاه،روحانیت ،سازمان تبلیغات و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواهش می کنم؛ آن موقع در وضعیتی برای پاسخگویی نبودم و این موضوع را یک توهین می دانم به مردم ، شعور مردم و این یک زنجیره به هم پیوسته است که ادامه هم دارد.

خدا می داند الان کجا بودم

تاجگردون گفت:بقیه هم خواهندآمد و نمی خواهم تعصب این و آن را بگیرم،این فرهنگ مظلوم است و باید با آن مقابله کرد،شک نکنید اگر کسی مثل بنده کوچکترین موضوع ضد انقلابی،ضد اقتصادی،مالی و ...داشتم خدا می داند الان کجا بودم.

دلسوزان شهرم را بازیچه قرار می دهند

وی تصریح کرد:پس خود را انقلابی نخوانید و دیگران را ضد انقلاب ،خود را بسیجی ندانید و دیگران را غیربسیجی،آنهایی که خیلی از دلسوزان شهرم را بازیچه قرار می دهند و خودشان هم می دانند منظورم چه کسانی است.

نماینده گچساران  باشت درمجلس اظهارکرد: یک خواهشی دارم و یکسال و هفت ماه دیگر بنده نماینده این شهرستان هستم ،تمام این عزیزانی که اعلام کاندیداتوری کرده و می کنند، هر ایده و طرح و روشی که معضلات اجتماعی را کم کند ،رفع نگرانی قومیتی کند و توسعه و آبادانی داشته باشد ،آینده فرزندان شهر را حل کند و بهتر بتواند پتروشیمی و طرح های بافت فرسوده و ...را حل کند خدا از من نگذرد، اگر اجازه ندهیم این طرح ها عملیاتی شوند.

صدای مظلومین شهرم را می شنوم

وی افزود:هرکسی ایده بدهد حتما استقبال می کنم ولو از نظر جریان سیاسی هم خلاف بنده باشد،من این صدای مظلومیت پیرمرد و پیرزن باباکلانی،زنان مشک برکول نازمکانی،پیرمردو پیرزن پیچابی،دختران سربیشه ای و مظلومین بافت فرسوده  شهرم را می شنوم .

تاجگردون اظهارکرد:آنان فریاد می زنندو من فریاد آن ها را می شنوم و تا روزی که زنده ام با آنها هستم تا زمانی که مردم نخواهند،بعد اگر هم قسمت بودو خدا خواست و مردم خواستند درخدمت آنها هستم.

وی گفت: ولی بدانید این مردم حق از دست رفتشان به هردلیلی درپستو های تاریک ذهن شما گم شده بود باز شده است، چون می خواهند به حقشان برسند و دوباره این حق را در پستوهای عشایری ، قومی و قبیله ای گم نکنید و بگذارد این دمل پاره شود تا بتوانیم این وضعیت را بهبهود ببخشیم.

انتهای پیام

 

دیدگاه‌ها

جناب حاج غلام عزیز شما باوعده های دوراول خود رای شصت درصد بقول مردم شهرت راگرفتی وفقط بیست درصد مردم شهرت را میدیدی ویقه در حاشیه قرار گرفتند.وهمین فرمایشات جنابعالیدرانتخابات مرحله دوم دوباره کاردست مردم شهرت داد واین بار بعد ازقبولی ده درصد مردم شهرت آن هم فامیل وابسطه رادیدی وبقیه کاملا در حاشیه .ولی فکر نکنم این با رمردم به اصطلاح دیارت این با فریب حرفهای تهی وتوخالی شما رابخورند واین رابدان مردم دیار وشهرمان کاملا آگاه شده اند ودیگر بار مشکل می بینم .چون جور انصار واصحابتان از شمر ویزید به سر این ملت بدتر کرده اند .
کسی که با پول رای خریده در صف انقلاب و نظام و ارزش ها نیست .

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها