نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آذر 1397 - 21:03
جناب تاجگردون!دود انتصاب های معامله ای و مدیران بله قربانگو ،بنوشکه نشین و مدرس مکان تنها به چشم مردمی می رود که مدام دم از ولی نعمت بودنشان می زنید؟؟؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یکی از مخاطبین این پایگاه خبری تحلیلی درنامه ای خطاب به تاجگردون نوشت:جناب آقای تاجگردون،نماینده محترم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی،با سلام و عرض تبریک ایام و آرزوی سلامتی و بهبودی و اما بعد؛

اکنون که پس از طی دوره سخت بیماری به لطف الهی بار دیگر با کسب سلامتی به میان مردم بازگشته اید لازم است چند نکته بیان و چند نقد هم گفته شود.

نکته اول اینکه در ایامی که حضرتعالی در بستر بیماری بودید در شهرستان اتفاقات ناخوشایندی افتاد که دل شهروندان را به درد آورد.

درست در آن روزها که فرماندار محترم در حال رایزنی با افراد و طوایف برای کاندیداتوری احتمالی در انتخابات آینده مجلس به عنوان جایگزین شما بودند !کارگران سد چمشیر برای چندمین بار اعتصاب کرده و خواستار بررسی واقعی اعتراضاتشان شدند.

کارگران بی نوای پتروشیمی هزار داماد گچساران نیز که هر کدام نماینده گروه و طایفه ای خاص هستند از تعویق حقوق خود شاکی شده و همچنان هم معترض هستند.

جدای از این موارد هم ادارات بنگاه معاملاتی مدیرانی شده بود که دیگر برای شما شانسی در سپهر سیاسی گچساران قائل نیستند و هر کدام قبله ای پیش گرفته و نماز نیاز می خواندند و ارباب رجوع هایی که همه مشکلات را از چشم شما می دیدند.

متاسفانه یا خوشبختانه این ارباب رجوع را نمی توان به بهانه تفکیک وظایف قوه مقننه و مجریه فریب داد ،چرا که نیک می دانند هر مدیر در هر اداره میوه درخت وعده های اسفند ۹۴ است و ایضاَ دورنمای ۹۸.

دود انتصاب های معامله ای و مدیران بله قربانگو ،بنوشکه نشین و مدرس مکان تنها به چشم مردمی می رود که مدام دم از ولی نعمت بودنشان می زنید.

گرفتار شدن مردم شهر و روستاها در سیلاب های اخیر و نبودن فریاد رسی بر درد آنها لذت بارش های زیبای باران پس از سال ها خشکسالی را به تلخی تبدیل کرد و نبود کسی که بشنود و فریاد بزند درد این مردمان صبور را.

جناب تاجگردون در بدو ورودتان به گچساران شاهد مراسمی بودیم که تمام ادارات، پرسنل ،مدیران و خانواده هایشان درگیر آن بودند؟!! بدون اندک توجهی به مردمی که از روستاها و محلات به سختی خود را جهت انجام امور اداری به ادارات رسانده اند اما دریغ از یک کارمند و مدیر.

احتمالا خود از استقبال کم مردم صدای اعتراضشان را شنیده اید و دلیل را فهمیده اید!.حال که آسمان در حال بارش است و شب میلاد پیامبر صلح و دوستی شاهد جشن هایی به ظاهر بدین نام و در باطن امر هم سیاسی و هم انتخاباتی .

میلاد پیامبری که براستی عامل وحدت بود به میتینگی تبلیغاتی و جشنی کاملا یک طرفه و سیاسی بدل گشت تا بیش از پیش کام مردم تلخ شود.آنهم در حالی که متولیان امر در مراکز مرتبط و ذیصلاح تدارک جشن های مردمی و وحدت آفرین را دیده اند.

شاید هزینه های سرسام آور یکی از همین جشن های شما تعمیر یا ساخت پل روستایی شود تا کودکی محصل ، زنی باردار و پیرمردی بیمار از رنج سیلاب رهایی یابد و بتواند خود را به شهر ، مدرسه ویا پزشکی برساند ، حال نظرتان چیست؟.

آیا اگر همین هزینه ها در جایی مثل مسجد و هیئت ها هزینه می شد صدای طرفدارانتان در نمی آمد؟ مرگ خوب است اما برای همسایه؟.

جناب تاجگردون! حقیقتا اینگونه برداشت می شود که چهار سال همه چیز را قربانی پیروزی در انتخابات می کنید و از پیروزی در انتخابات پلی می سازید برای تکرار آن پیروزی و مردم و خدمت هیچ حقی از این بازار مکاره ندارند و هیچ طرفی از این پیروزی ها نمی بندند.

حال ،حرف زیاد است و دل پر از درد که نه مرا مجال گفتن نه شما را شوق شنیدن.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

من و خانواده ام و کل فامیلم که برای حاج غلام تاجگردون جون میدادیم حالا نفرت خودمون را از ایشان اعلام مینمایم به چهار تا ادم نیازمند دور خودت اکتفا نکن که سری اینده فکر رفتن به مجلس را ...........
رای میدی اونم نمیدونم با چه معیارهایی و با چه قدر تحقیق اونوقت دودش توی چشم بقیه میره حالا پشیمونیت به چه دردی میخوره؟بعضیا چه ادعاها که ندارن اونوقت توی انتخابات....

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها