نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. آبان 1397 - 21:46
فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری ۲ نفر سارق مسلح خودرو و کشف خودروی سرقتی با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید محمد موسوی،فرمانده انتظامی گچساران  در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیل گفت:مأموران پاسگاه امامزاده جعفر این شهرستان در اجرای تور ایست بازرسی در جلوی پلیس راه گچساران-شیراز با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به یکدستگاه خودرو ۲۰۶ سفید رنگ مشکوک شدند.

وی افزود:ماموران انتظامی جهت متوقف نمودن خودرو اقدام کردند که راننده خودرو به ایست مأمورین توجهی نکرده و اقدام به فرار با سرعت غیر متعارف در لاین مخالف مسیر گچساران به بهبهان می کند که با تعقیب و مراقبت و هماهنگی با مقام قضایی با رعایت قانون بکارگیری سلاح در جهت متوقف نمودن خودرو اقدام به تیراندازی به صورت هوایی و سپس به سمت لاستیک خودرو نموده که خودرو متوقف و سرنشینان به هویت های مشخص دستگیر و به یگان انتظامی دلالت داده شدند.

موسوی اظهارکرد: با برسی دقیق و کارشناسانه از خودرو مامورین تعداد ۲ عدد پلاک سرقتی که به طرز ماهرانه ای در زیر پلاک اصلی خودرو نصب شد بود پی بردند و مبلغ هشت میلیون ریال اسکناس ۵۰ هزارتومنی تقلبی نیز در داخل خودرو کشف و ضبط شد و پس از استعلام از طریق سامانه های پلیسی مشخص شد  خودرو مذکور سابقه سرقت مسلحانه در مورخه ۱۴ مرداد ماه در شهرستان دزفول را داشته است.

وی تصریح کرد:متهمین دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته که پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

موسوی در پایان از شهروندان خواست که ضمن توجه به هشدارهای انتظامی،نصب دزدگیر بر خودرو و عدم پارک نمودن در جاهای خلوت تا حد زیادی مانع از سرقت خودروی خود شوند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها