نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. آبان 1397 - 11:53
ظهیرالدین پورالحسینی ،یکی از کارآمدترین مدیران گچسارانی که ریاست آموزش و پرورش گچساران را برعهده داشت با حکمی از این سمت برکنار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تغییرات مدیریتی در حوزه آموزش و پرورش گچساران صبح فردا انجام خواهد شد و سیدظهیرالدین پورالحسینی که در روزهای گذشته حمایت‌های زیادی برای ابقایش در فضای مجازی ونیز از سوی برخی افراد و شخصیت های سیاسی صورت گرفته بود ،با مدیریت آموزش و پرورش گچساران وداع خواهد کرد.

مراسم تکریم و معارفه صبح روز سه شنبه ۱۵ آبان ماه ساعت ده صبح در باشگاه فرهنگیان اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار خواهد شد که براین اساس "محمدشهبازی" معاون آموزش ابتدایی این اداره فعلا به عنوان سرپرست آموزش وپرورش گچساران دراین جایگاه منصوب خواهد شد.

با این تفاسیر موضوعاتی که از ماه ها قبل با توجه به تجارب،کارآمدی ،توانمندی‌ها و موفقیت های پورالحسینی درعرصه مدیریتی شهرستان گچساران ؛برخی تحلیل‌ها و جریان سازی های رسانه ای حاکی از انتصاب وی به عنوان فرماندار گچساران در آینده‌ای نزدیک خواهد بود ،همان موضوعی که بارها از زبان فرماندار گچساران دربسیاری از محافل به عنوان کذب محض برشمرده شده است.

حال باید دید یا تغییر ظهیرالدین پورالحسینی در آموزش و پرورش گچساران ،عرصه سیاسی و مدیریتی این شهرستان دستخوش چه تغییراتی خواهد شد؟!.

 

دیدگاه‌ها

جای تاسف داره که کاری کردند سید برود

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها