نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. مهر 1397 - 13:40
امام جمعه گچساران گفت:امروز در دنیا و برخی در درون به دنبال ایجاد فتنه بین ایران و عراق هستند و می گویند چه ضرورتی دارد ما به عراق برویم و در آنجا نیز به مردم عراق می گویند، ایران در حال تصاحب کشور عراق است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران  ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: انسان همیشه و در همه حال باید شکرگزار خدای متعال باشد و مراقب باشد کفر نعمت نکند.

وی افزود: انسان همواره باید بداند که یک بنده است، به این معنا که بداند خالق او از او چه می خواهد و این همان توحید است.

خطیب جمعه گچساران با بیان اینکه بنده خدا باید بداند هر شخصی در کار خودش مراقب باشد و عدالت داشته باشد افزود: انسان باید شناخت داشته باشد و راه را بلد باشد و کسب علم و معرفت کند تا همچون عمار باشد.

 وی ادامه داد: بنده خدا باید محبت و دوستی به ذات خلق داشته باشد و هرکس این چهار مورد را بتواند حفظ کند همواره شکر گذار است و فراموش نمی کند که بنده خداست.

حجازی در ادامه با اشاره به حماسه باشکوه اربعین حسینی تصریح کرد: امروز در دنیا و برخی در درون به دنبال ایجاد فتنه بین ایران و عراق هستند و می گویند چه ضرورتی دارد ما به عراق برویم و در آنجا نیز به مردم عراق می گویند، ایران در حال تصاحب کشور عراق است و اینها به دنبال ایجاد فتنه هستند.

 وی تصریح کرد:در این میان ما باید مراقب باشیم تا بتوانیم از این فتنه عبور کنیم و نیز مراقب باشیم فتنه ها نتواند مانع از تجمع میلیونی ما شود،همان هایی که امروز به دنبال فتنه هستند افرادی معاویه صفت هستند که تاریخ سخنان و اظهارات آنها را در گذشته فراموش نخواهد کرد.

حجازی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با سران قوا و دستورات ایشان گفت: رهبری فرمودند" در مواجهه با این تحریم ها گره گشایی پایدار باشد و این همان اجرای اقتصاد مقاومتی است تا شاهد برطرف کردن پایدار مشکلات معیشتی مردم باشیم.

وی در ادامه به دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری و مقایسه آن با قبل از سال 57 اشاره و اظهار کرد: امروز بیش از 4 میلیون دانشجو در کشور داریم و این به برکت انقلاب اسلامی است،معطل غرب و اورپا نباید بشویم که خیری جز کوچک شدن ندارد.

 وی با اشاره به اربعین حسینی و سیل خروشان مردم و دیگر کشورها برای حضور در این تجمع، اظهارکرد: مشاهده می کنیم مردم ایران نیز در شهرها و روستاها آماده استقبال از زوار حسینی هستند.

خطیب جمعه گچساران افزود: جا دارد از تک تک آنهایی که مهمانان امام حسین (ع) را پذیرایی می کنند تقدیر و تشکر نماییم و بدانید که شما مورد نظر امام حسین (ع) هستید و این مقام بزرگی است که نصیب شما شده است.

حجازی با اشاره به اوضاع رشوه دادن و رشوه گیری حکام آل سعود به آمریکا گفت: مشاهده کردیم که چگونه این خبرنگار را از بین بردند و امروز آل سعود در حال رشوه دادن است و این نشان از تفکر وهابیت است که مشاهده می کنیم حکام آل سعود هر روز در حال شنیدن توهین هستند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها