نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. مهر 1397 - 10:10
فرمانده انتظامی گچساران گفت: بیش از 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک سال گذشته کشف شد که قریب بر 300 کیلوگرم آن در چند ماه اخیر بوده است و همچنین 8 باند توزیع کننده مواد مخدر متلاشی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ دوم سید محمد موسوی،فرمانده انتظامی گچساران درمراسم صبحگاه مشترک با اشاره به هفته  نیروی انتظامی گفت:در هفته ناجا برنامه‌های متعددی  با محوریت‌های اجتماعی، فرهنگی به‌ویژه مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از سرقت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

 فرمانده انتظامی گچساران افزود: شعار امسال هفته نیروی انتظامی  پلیس مقتدر امین مردم است که امنیت بزرگترین مقوله‌ای است که می‌توان به آن نگاه ویژه‌ای داشت چراکه با ایجاد امنیت اقتصاد ما رشد می‌کند و جامعه در رفاه و آسایش خواهد بود.

 موسوی تصریح کرد:امنیت ساختگی نیست بلکه تولیدی است و باید همه دست در دست هم دهیم تا امنیت پایدار را در جامعه ایجاد کنیم ویکی از تولید کنندگان امنیت در کشور نیروی انتظامی است.

وی گفت: بی شک لازمه تامین امنیت پایدار در سایه مشارکت مردمی پدیدار می‌شود و این سرمایه عظیم موجب شده تا نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادهای کارآمد در مقابله با ناامنی و بی نظمی، آمادگی همه جانبه خود را مایه اطمینان، آرامش، اعتماد مردم و موجب هراس و وحشت مجرمان ، خلافکاران و متجاوزان به حقوق آحاد جامعه قرار دهد.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد:امروز امنیت برای همه است و کار پلیس نبست به گذشته سخت‌تر شده است، در این باره مقام معظم رهبری به زیبایی می‌فرمایند، یک پلیس به زیبایی  یک غده سرطانی را شناسایی می‌کند.

 وی افزود: امروز خداوند را شاکر هستیم که به عنوان سربازان امام زمان (عج)  و ولایت فقیه  وظیفه خود را که قانون مداری و مردم داری است را در جامعه به بهترین نحو ایفا می‌کنیم و امروز افتخار ما این است که فرمانده  ما مقام معظم رهبری است که ایشان فرمانده دنیای اسلام است و این افتخار بزرگی برای ما است.

 موسوی در ادامه تصریح کرد: در سالی که گذشت اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شد که جا دارد از همیاری مردم و شورای تامین تقدیر نمود،امسال شاهد کاهش 7 درصدی  تمامی جرائم درسطح  شهرستان بوده‌ایم که شهرستان گچساران در این زمینه در سطح استان رتبه برتر را کسب نموده است.

وی ادامه داد: برای کسب چنین رتبه‌ای در سطح استان بی‌خوابی‌های زیادی کشیده شد که در این زمینه نیز از توانمندی و هوشیاری شهروندان نیز تشکر می‌کنیم،کاهش 9 درصدی سرقت در سطح شهرستان، افزایش کشف 17 درصدی سرقت و دستگیری 193 نفر متهم در این زمینه از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در یک سال گذشته بوده است.

 فرمانده انتظامی گچساران افزود:بیش از 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک سال گذشته کشف شد که قریب بر 300 کیلوگرم آن در چند ماه اخیر بوده است و همچنین 8 باند توزیع کننده مواد مخدر متلاشی شد.

 موسوی با اشاره به کشفیات کالای قاچاق بیان کرد: در این زمینه نیز بیش از 27 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط و خودروها توقیف و قاچاقچیان به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

 فرمانده انتظامی گچساران اظهار کرد: ماموریت 110 ما نبست به سال گذشته 77 درصد افزایش داشته است،نزاع‌ها در سطح شهرستان 11 درصد کاهش داشته است و سرقت به عنف در سطح شهرستان  یک مورد وجود نداشته است وبرخورد خوب و قاطع دستگاه های قضایی موجب شد که سرقت به عنف در این شهرستان به صفر برسد.

 فرمانده انتظامی گچساران درادامه افزود: در یک سال گذشته تعداد یک هزار و 470 متهم  در تمامی جرائم دستگیر شده است.

گفتنی است به مناسبت هفته  نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی در ستاد فرماندهی انتظامی  شهرستان گچساران با حضور فرمانده نیروی انتظامی، فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه، دادستان  انقلاب اسلامی و دیگر مسئولان در مقر فرماندهی انتظامی گچساران و با ادای احترام به شهدای نیروی انتظامی برگزارآغا شد که  درپایان نیز پرسنل نمونه نیروی انتظامی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها