نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. مهر 1397 - 14:01
امام جمعه گچساران گفت:ضمن احترامی که به شورای نگهبان داریم حقیقتا گلایه مند هم هستیم و دلیلیش این است که هر کسی را تایید کردید،و بدانند این مشکلات که امروز برای کشور پیش می ‌آید به دلیل تایید کردن برخی افراد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ،ضمن دعوت نمازگزارن به رعایت تقوای الهی با اشاره به برخی مشکلات کنونی درکشور گفت: برخی افراد خود باخته درون کشور سریع گفتند که وضعیت مملکت خوب نیست و سریع خود را باختندو عده‌ای دزد زنجیره‌ای نیز طوری وانمود کردند که کار مملکت تمام است.

وی افزود:عده‌ای نیزکه به دنبال غارت مملکت بوده و خدا را فراموش کرده بودند و به دنبال سقوط مملکت بودند که باید گفت در مشکلات باید به دعا متوسل شویم نه به دزدها و باید دُم دزدها را کوتاه کرد.

حجازی درادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در پاسخ به حرف رئیس جمهور آمریکا که گفته است، سه ماه صبر کنید گفت: ایشان فرمودند" چهل سال آمریکا از این حرف‌های مفت می‌زند"،برخی در درون کشور که نادان هستند و می‌گویند مرگ به آمریکا نگویید تا با ما این چنین نکنند و اما نمی‌دانند آمریکایی ها تنها در صورتی دست از سرملت ایران برخواهندداشت که مانند دوران طاغوت ایران مانند برده در مقابل آنها باشد.

امام جمعه گچساران بیان کرد:آمریکایی ها می‌خواهند ملت ایران برده باشد و حق استفاده از ذخایر ارزی خودش را نداشته باشد، بعضی از نهضت‌ها می‌گویند راهی جز پناه بردن به دشمن نداریم که رهبری فرمودند"تا جان و توان دارم نخواهم گذاشت".

حجازی تصریح کرد:رهبری در گذشته و در زمان فتنه فرمودند:"من جسم ناقصی دارم و این بار هم فرمودند تا جان و توان دارم نخواهم گذاشت این اتفاق بیافتد" و اینجاست که باید گفت ملت بصیر ایران لازم شد تصمیم جدی گرفته شود و ملت ریشه این دزدها را به تبعیت از ولایت از بین خواهد برد و بگذارید شورای نگهبان از خواب بیدار شود.

وی ادامه داد: برخی از شورای نگهبان تاییدیه گرفتند و شروع به دزدی‌های زنجیره‌ای کرده‌اند و ما به شورای نگهبان می‌گوییم تلاش کنید تا حر باشید وضمن احترامی که به شورای نگهبان داریم حقیقتا گلایه مند هستیم و دلیلیش این است که هر کسی را تایید کردید و امیدواریم عزیزان شورای نگهبان دقت کنند و بدانند این مشکلات که امروز برای کشور پیش می ‌آید و موجب می‌شود مقام معظم رهبری این گونه سخن بگوید به دلیل تایید کردن برخی افراد است.

حجازی تصریح کرد: در صورتی که مسئولان ما گوش به فرمان رهبری باشند تحریم اقتصادی دشمن شکست خواهد خورد چنان که مقام معظم رهبری فرمودند"با شکست تحریم‌ها آمریکا بار دیگر سیلی محکمی از ایران خواهد خورد".

خطیب جمعه گچساران با بیان اینکه هیچ‌گاه مشاهده نکردیم برخی‌ها در مقابل آمریکا موضع‌گیری کنند، اظهار کرد: چگونه است که اینها یک بار حملات دشمن را مشاهده نمی‌کنند و چرا برخی هنوز دوست دارند به صورت زیرکانه با دشمن در ارتباط باشند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجتماع بزرگ بسیجیان گفت: امیدواریم مسئولان به گونه‌ای عمل کنند که دیگر شاهد نباشیم رهبری این گونه گلایه کند.

حجازی با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تبریک این هفته به سبزپوشان مخلصی که به عنوان سربازان امام زمان ((عج)) موجب آسایش و امنیت در جامعه هستند، اظهار کرد: این افتخار بزرگی است که لباس سربازی امام زمان (عج) بر تن شما است.

وی تصریح کرد:فرمانده شما، مقام معظم رهبری فرمانده بزرگ و با صلابت است که در دوران رئیس جمهوری ایشان و هنگام سخنرانی  در سازمان ملل به گونه‌ای سخن گفتند که دیگر روسای جمهور نیز وقتشان را به ایشان دادند و مقام معظم رهبری آن روز 90 دقیقه با صلابت هر چه تمام سخن گفتند.

حجازی یادآور شد: اما مشاهده کردیم رئیس جمهور آمریکا در روزهای گذشته چنان سخن گفت که موجب خنده روسای جمهور دیگر کشورها شد.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه ما به وجود شما سربازان نیروی انتظامی افتخار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: شما سربزان نیروی انتظامی بیدار هستید تا جامعه آسایش داشته باشد و خواهش من این است هیچ‌گاه نگویید نیروی انتظامی وظیفه‌اش را انجام می‌دهد چرا که بهتر است حقوق اینها را در مقابل کاری که انجام می‌دهند مقایسه کنید و دولت باید نیروی انتظامی را تقویت کند.

حجازی در ادامه افزود: بهتر است مسئولان شهرستان نیز در این خصوص نیروی انتظامی را تقویت نماید چرا که تقویت نیروی انتظامی موجب آسایش، رفاه وآرامش در جامعه می‌شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها