نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. مهر 1397 - 11:14
فرمانده انتظامی گچساران گفت:در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد قاتل برادر مقتول بوده که با تلاش ماموران پلیس ، متهم صبح امروز و در شهرستان باشت دستگیر و به عمل خود به صراحت اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید محمد موسوی،فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری عامل قتل جوان ۲۸ ساله گچسارانی خبر داد و افزود: قاتل، برادر مقتول بوده که بر اساس اختلافات خانوادگی، این جنایت اتفاق افتاد .

وی در این باره گفت: شب گذشته طی تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ ، مبنی بر وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهر گچساران ، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی تصریح کرد:در بررسی های پلیس مشخص شد جوان ۲۸ ساله ای با سلاح گرم به قتل رسیده ،که بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضایی ، دستگیری عامل یا عاملان این جنایت در دستور کار قرار گرفت.

موسوی بیان کرد:در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد قاتل برادر مقتول بوده که با تلاش ماموران پلیس ، متهم صبح امروز و در شهرستان باشت دستگیر و به عمل خود به صراحت اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه اسلحه بکار رفته در وقوع قتل توسط ماموران کشف شد ، در ادامه افزود: قاتل علت این جنایت را اختلافات خانوادگی بیان کرد.

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد:با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب قتل ، موضوع به بازپرس پرونده اعلام و برابر هماهنگی های لازم مقرر شد تا متهم جهت ارائه توضیحات و صدور قرار قانونی به مقام قضایی معرفی شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها