نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. مهر 1397 - 14:56
رئیس حفاظت محیط زیست گچساران گفت: در نیمه نخست امسال تعداد 11 قبضه سلاح ساچمه‌زنی از متخلفان شکار و صید در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ولی رمضانی،رئیس حفاظت محیط زیست گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی دراین خصوص گفت:در نیمه نخست سالجاری تعداد13شکارچی و صیاد متخلف در مناطق حفاظت شده و آزاد این شهرستان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اندکه در همین راستا 11قبضه  سلاح ساچمه‌زنی از متخلفان صید و شکار، دریافت و ضبط شد.

وی افزود:درنیمه نخست امسال تعداد 17 قطعه لاشه کبک و تیهو از شکارچیان کشف و ضبط شده است کهاین شکارچیان متخلف به58 میلیون ریال به عنوان جریمه تخلف بر اساس قانون، از آنها اخذ و برای بررسی پرونده این متخلفان به مراجع قضائی جهت صدور حکم ارجاع داده شده است.

رئیس حفاظت محیط زیست گچساران در ادامه بیان کرد: در سال گذشته 35 متخلف در زمینه شکار و صید غیرقانونی در مناطق آزاد و حفاظت شده شهرستان گچساران دستگیر و سه قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف و ضبط شد.

 رمضانی اظهار کرد: شهرستان گچساران دارای 52 هزار هکتار مناطق حفاظت شده از جمله  مناطق خامی، دیل و کوه سرخ است که توسط 12 محیط بان و سه پاسگاه کار پایش و حفاظت  می‌شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها