نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. شهريور 1397 - 13:00
فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه از برگزاری بیش از 30عنوان برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام به تشریح برنامه‌های‌ گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت و گفت:هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام به تبعیت از حضرت امام(ره) و نیز نماد ایستادگی و صلابت ملت بزرگ ایران درمقابل توده های دشمنان انقلاب اسلامی است.

خودباوری دردوران دفاع مقدس

وی افزود:امروز هر چه داریم از دوران دفاع مقدس است و در این دوران بود که ملت توانست به خودباوری برسد در ابتدای جنگ تحمیلی دشمن تمامی ابزار و امکاناتش را علیه این انقلاب بسیج کرده بود که با ایستادگی و رشادت جوانان این مرزو بوم تمامی اهداف دشمنان ناکام ماند.

نورایی نسب اظهارکرد:رژیم بعث عراق مدعی بود که ظرف چند روز مملکت ایران را فتح خواهدکرد اما 8سال این ملت بزرگ مقاومت  وجانفشانی کردند که نهایتا منجربه شکست دشمن شد و این افتخار برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که همواره چراغ راه روشنی برای نسل ها آینده است.

باید به داشته هایمان دردوران دفاع مقدس برگردیم

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:امروز اگر می خواهیم در عرصه جنگ اقتصادی پیروز شویم باید به داشته هایمان دردوران دفاع مقدس برگردیم،چرا که دفاع مقدس نشان داد که درسایه اتحاد،ایمان به خداوند و اعتقاد به صدق وعده الهی می توان از همه گذرگاه های سخت ودشوار عبور کردو درمقابل دشمنان ایستاد و آنها را وادار به عقب نشینی کرد.

انقلاب اسلامی الگویی برای آزادی خواهان جهان

وی تصریح کرد:امروز در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و سی و هشتمین سالروز آغاز جنگ تحمیلی، شاهد آن هستیم که اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی به برکت انقلاب و پایداری  رشادت های ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه ها و نیز به برکت هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری روز به روز فزونی یافته و الگویی برای مردم آزادی خواه و استکبارستیز دنیا شده است.

زمینه سازی برای برقراری حکومت عدل جهانی

نورایی نسب افزود:امروزدشمنی های صهیونیسم بین الملل و درراس آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و حکومت های مرتجع عرب با نظام اسلامی افزایش یافته است،امازنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و همچنین ایثار و مقاومت مردم این سرزمین می تواند چراغ راهی برای نسل های جوان باشد که با روحیه خودباوری و عزتمداری در راستای اهداف انقلاب اسلامی که همان زمینه سازی برای برقراری حکومت عدل جهانی است، گام بردارند.

القای ناکارامدی نظام اسلامی از توطئه های دشمن

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه با اشاره به رسالت بزرگ اصحاب رسانه، افزود:امروز یکی از حربه های دشمنان انقلابی اسلامی جنگ روانی است ودشمن درصدد این است که با ایجادعملیات روانی و جنگ روانی ملت را نسبت به آینده خودشان ناامید سازد ،این از اهداف دشمن است و به نوعی می خواهد این امر را القا کند که نظام اسلامی ناکارآمد است.

نقش موثر اصحاب رسانه درتبیین ظرفیت های نظام

وی اظهارکرد:اصحاب رسانه می توانند نقش بسیار مهم و اثرگذاری را درمقابله با جنگ روانی دشمنان داشته باشد و با تبیین عملکرد نظام در سال های گذشته این مهم را نشان دهند که انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف چه پیشرفت هایی داشته و لذا ظرفیت هایی که امروز در سطح جامعه وجود داردنیز برای مردم تببین شود.

سرداربوعلی سخنران ویژه مراسم رژه نیروهای مسلح

نورایی نسب درادامه به تشرح ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت:روز 31شهریور به عنوان صلابت و سلحشوری نیروهای مسلح و صنعت دفاعی نام گرفته است که در این روز مراسم رژه نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیج راس ساعت 16در میدان قدس سابق با سخنرانی "سردار بوعلی" فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

نواختن زنگ ایثار و مقاومت درمدارس

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:یکم مهرماه روز علم ، صنعت ،نخبگان و روز سرباز عنوان شده است که نشست های بصیرتی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ، برگزاری ایستگاه های صلواتی در سطح شهر،برگزاری کارگاه های افزایش جمعیت و نیز زنگ ایثار و مقاومت در روز بازگشایی مدارس از اهم برنامه های این روز است.

دیداربا خانواده معظم شهداء

وی افزود:روز دوم مهرماه نیز روز ولایت مداری،همبستگی ملی، دفاع همه جانبه ،جوانان و بصیرت افزایی نامگذاری شده است که در این روز برگزاری نشست های بصیرتی و محفل انس با قرآن دیداربا خانواده های معظم شهداء را خواهیم داشت.

نورایی نسب تصریح کرد:انقلاب اسلامی،مردم سالاری دینی ،بیداری اسلامی و استکبار ستیزی از عناوین روز سوم مهرماه هستند که پیاده روی و کوهپیمایی ،نشست های تربیتی و معرفتی ،برگزاری اردوهای جهادی و نیز مسابقات ورزشی از برنامه های اجرایی دراین روز است.

گردهمایی سیاسی حوزه های مقاومت 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:پنجمین روز از هفته دفاع مقدس به نام اقتصاد مقاومتی،تولید ملی ،اصناف و حمایت و پشتیبانی مردمی است که برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی، طرح همگام با کشاورز ونیز گردهمایی سیاسی حوزه های مقاومت در این روز برگزار خواهند شد.

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی

وی درادامه بیان کرد:6شهریورماه به عنوان شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نامگذاری شده است که در این روز برنامه یادواره شهداء، پیاده روی و کوهپیمایی، حضور حلقه های صالحین درنماز جمعه،برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را خواهیم داشت.

نورایی نسب تصریح کرد:آخرین روز از هفته دفاع مقدس نیز فرماندهان،عزت مداران ،حماسه آفرینان عنوان شده است که دراین روز نشست های بصیرتی در سطح مدارس راهنمایی و دبیرستان از مهمترین برنامه های این روز است.

معارفه مسئول بسیج رسانه

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه افزود:برگزاری مراسمات ادعیه و زیارات توسط پایگاه مقاومت بسیج،اجرای گشت های عملیاتی در حوزه های سرزمینی پایگاه های مقاومت،فضا سازی و إذین بندی و سنگرسازی متناسب با هفته دفاع مقدس، غبار روبی گلزار مطهر شهداءو نیزبرگزاری زیارت عاشورا درگلزار شهداءاز دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

گفتی است درپایان این نشست برادر بسیجی زواره کاییدی به عنوان مسئول بسیج رسانه گچساران معارفه شد.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها