نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. شهريور 1397 - 16:41
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران از راه اندازی بخش جراحی پلاستیک و زیبایی در این بیمارستان خبرداد و گفت: در حال حاضر تعداد ۳۰ پزشک متخصص در زمینه‌های مختلف در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان مشغول ارائه خدمات درمانی به مردم هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید طاهر حسینی ،رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی اظهار کرد: در راستای توسعه خدمات پزشکی و درمانی این بیمارستان،  بخش جراحی پلاستیک ( زیبایی) این مرکز با کادر مجرب  متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی به زودی در این بیمارستان  راه اندازی  خواهد شد.

وی افزود:این بخش به بخش خصوصی واگذار می‌شود که در این بخش عمل‌های پلاستیک  زیبایی مامو پلاستی، جراحی شکم  (ابدومینوپلاستی ) ، تزریق چربی صورت و زیباسازی و جوان سازی پوست صورت با تزریق ژل ( بوتاکس) خدمات ارائه می‌شود.

 رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: جراحی‌های پلاستیک مامو پلاستی و ابدومینوپلاستی و عمل‌های زیبایی صورت توسط دکتر محسن حیدر پور متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی صورت خواهد گرفت.

 حسینی تصریح کرد:جراحی زیبایی بینی ( راینو پلاستی ) نیز توسط دیگر پزشک متخصص این بیمارستان انجام خواهد گرفت.

 وی گفت: ماهانه ۱۰ هزار بیمار در بیمارستان شهید رجایی و اورژانس این مرکز درمانی مراجعه و  معاینه می‌شوند که هم اکنون  بیمارستان شهید رجایی گچساران  دارای ۱۲۳ تخت است.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران اظهارکرد:در حال حاضر تعداد  ۳۰ پزشک متخصص در زمینه‌های مختلف در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان مشغول ارائه خدمات درمانی به مردم هستند.

حسینی افزود:این تعداد پزشکان متخصص در بخش‌هایی از جمله ارتوپد، حراج عمومی، رادیولوژی، آزمایشگاه، جراح مغز و اعصاب، جراح گوش حلق و بینی، جراح کلیه و مجاری ادرار، متخصص داخلی، قلب، عفونی، مغز و اعصاب، اعصاب روانی و بخش اورژانس  فعالیت دارند.

حسینی در ادامه تصریح کرد: بخش جراحی  پلاستیک  (زیبایی) با ۱۵ تخت به ارائه خدمات زیبایی  به زودی در بیمارستان شهید رجایی گچساران  راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها