نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. شهريور 1397 - 23:35
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور، با شکست نفت امیدیه را بدرقه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،از سری مسابقات هفته اول لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم های نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه دو بر صفر به سود گچسارانی ها به پایان رسید .

گل های نفت و گاز را در این دیدار "احمد گمار" در دقیقه 52 و "علی حدادی" نیز در دقیقه 88به ثمر رساندند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران درفصل جدید این رقابت ها در گروه دوم با تیم های جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر،پاس همدان، بعثت کرمانشاه،نیروی زمینی تهران،خیبر خرم آباد،شهدای بابلسر،نفت امیدیه، شهرداری فومن،پرسپولیس گناوه،شهرداری بندر عباس و صبای قم قرار دارد.

تیم های چوکا تاش،اتحاد کامیاران،شهرداری بم،مس نوین کرمان،استقلال اهواز،کاسپین قزوین،شهرداری همدان،فولاد نوین اهواز،داماش ایرانیان،مقاومت تهران،سردار بوکان،خوشه طلایی ساوه، راه آهن تهران و ایرانجوان بوشهر نیز در گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

در پایان این رقابت ها از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم و یک تیم نیز از طریق پلی اف به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود خواهد کرد واز هر گروه ۲ تیم نیز به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد.

تیم نفت و گاز گچساران فصل گذشته با هفت تساوی، ۳ برد، ۱۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت 3 در مرحله نهایی در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت و به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله پلی آف راه یافت.

نفت و گاز گچساران در بازی پلی آف پس ۲ بازی رفت و برگشت و تساوی در وقت اضافه در بازی پایانی در ضربات پنالتی از راهیابی به لیگ دسته اول ناکام ماند.

 گفتنی است نفتی های گچساران یکشنبه هفته آینده در رامشیر به مصاف استقلال این شهر می روند.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها