نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. شهريور 1397 - 14:01
امام جمعه گچساران گفت: افرادی هستندکه اقتصاد کشور را خراب کرده اند که ان شاءالله دستشان رو خواهد شدو دلسوزان و اهل تقوا از آنهایی که دستشان در بیت المال است ،از آنهایی که با خارج از کشوردر اتباط هستند ،جدا خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در دیدار با نمایندگان خبرگان گفت:حضرت آقا در این دیدار فرمودند" دعوا و ایجاد تشکیلات موازی با دولت به صلاح نیست و اصلاح کار نیست.

وی افزود:ممکن است بعضی اوقات بگویند دولت ناکارآمد و یا ناتوان است و یا هم نمی خواهد لذا گاهی اوقات تشکیلات موازی قرار می دهند که رهبری بارها فرمودند" که درجلسات خصوصی بسیار بیشتر از سایر جلسلات عمومی انتقادات را به مسئولین بیان می کنم".

حجازی اظهارکرد:مقام معظم رهبری فرمودند"کارجهادی باید توسط خود مسئولین و از مجاری قانونی انجام گیرد"،یعنی اینکه دیگران کار موازی با دولت انجام ندهند و دوم اینکه مسئولین خود کار جهادی انجام دهند یعنی با همت و تلاش فراوارن شب و روز نشناسند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:مقام معظم رهبری درفراز دیگری نیز فرمودند" اهداف جنگ رسانه ای دشمن ایجاد ناامیدی ،اضطراب ،بدبین کردن و بزرگتر نشان دادن مشکلات اقتصادی در جامعه است"،یعنی دشمن در میادین متعددبه جنگ ملت می آید،یک میدان هم جنگ رسانه ای است که تلاش می کند مردم را ناامید کند.

وی گفت:دشمن تلاش می کند مشکلات را خیلی بزرگتر جلوه دهد و مردم را ناامید کندو لازم است است که دشمنی دشمن را بشناسیم،دشمن بدنبال خالی کردن دل مردم است که باید مردم و مسئولین همه با همدلی و اتحاد مقابل نقش های دشمن ایستادگی کنند.

حجازی اظهارکرد:افرادی هستندکه اقتصاد کشور را خراب کرده اند که ان شاءالله دستشان رو خواهد شدو دلسوزان و اهل تقوا  از آنهایی که دستشان در بیت المال است ،از آنهایی که با خارج از کشوردر اتباط هستند ،جدا خواهند شد.

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به 17شهریور 57 اظهارکرد:این روز جمعه خونین نام گرفت و شمار زیادی از مردم در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی به شهادت رسیدند که درواقع در این روز جوی خون براه افتاد که علو درجات برای همه شهدا ءخاصه شهدای والامقام انقلاب را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.

حجازی درادامه با اشاره به روز جهانی بی سوادی تصریح کرد:درحقیقت علم راهگشاست اما به شرط اینکه همراه با تقوا باشدکه علم بدون تقوا خطرناک است ،بنابراین بی سوادی را باید تبدیل به سواد همراه با تقوا کرد.

وی درادامه گفت:20شهریورماه اول محرم است و این مصیبت جانسوز و جانگداز را به همه شیعیان و مسلمین جهان تسلیت عرض می کنم، آغاز دهه محرم با هفته امر به معروف و نهی از منکر همراه می شود که قیام حضرت ابا عبدالله(ع) براین اساس برپا شدو در بحث امرو به معروف و نهی از منکر باید از مولایمان امام حسین علیه السلام تبعیت کنیم.

امام جمعه گچساران افزود:اساسی ترین علت همین مشکلات گرانی و معیشتی مردم عدم امر به معروف و نهی از منکر درجامعه است که متاسفانه آنطور که شایسته بود همه وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را انجام نداده اند که امثال این مشکلات درمملکت بوجود آمد.

وی تصریح کرد:خواهشی دارم از برگزارکنندگان مجالس عزاداری از همه و همه که تلاش کنید هرچه باشکوهتر اهداف قیام عاشورا را بیان کنیم و عبرت های عاشورا باید مورد توجه قرار بگیرد، تلاش شود در جلسات عزاداری ولو برای چند دقیقه ای اهداف و عبرت های عاشورا بیان شود که همه درس بگیریم.

وی درادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس گفت:برخی از مردم رنج می کشند بچه هایشان با کیف، لباس و لوازم التحریر نامناسب و نداشته به مدرسه بروند و از همکلاسی اش خجالت بکشد باید تلاش کرد جشن عاطفه ها،کمیته امداد و آموزش و پرورش را در این زمینه یاری کنیم و بدانیم که خداوند حتما یاریمان خواهد کرد.

انتهای پیام

 

 

دیدگاه‌ها

خیلی تکراری و بی معنا

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها